• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Öl

Svar nej
IMG_20211203_202552.jpg

Riktigt trevlig är den! Förstår att du gillar dessa :)
IMG_20211203_202829.jpg
 
Svar nej
IMG_20211203_202552.jpg

Riktigt trevlig är den! Förstår att du gillar dessa :)
IMG_20211203_202829.jpg
Haha. Underskatta aldrig hantverkartrix!
Nu vet jag inte vad du jobbar med, men det där är inte min go to-lösning när jag saknar korgskruv.

EDIT:
Här skulle jag lägga in en kul .gif där någon misslyckas med att öppna en vinflaska med något ”life hack”, syftandes på mig.
 
Haha. Underskatta aldrig hantverkartrix!
Nu vet jag inte vad du jobbar med, men det där är inte min go to-lösning när jag saknar korgskruv.

EDIT:
Här skulle jag lägga in en kul .gif där någon misslyckas med att öppna en vinflaska med något ”life hack”, syftandes på mig.
Jobbar inte som snickare men byggde altan förra året som alla andra. Hade trallskruv över 😁
 
Var ju bra tvungen att kolla what the fuss is all about.

Riktigt trevlig DIPA. Börjar helt suverän, bra smaker och intensitet utan att bli för mycket. Fyllig och god utan att vara överdrivet fruktig/tropisk. Men lite som när man äter för mkt annans blir det mot slutet lite för skarpt. Men bra öl ändå måste jag säga.
IMG_20211204_210517.jpg
 
Tillbaka
Topp