Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
570kr för 33cl är klart saftigt. Men låter ju som en trevlig upplevelse iafHar inte varit aktiv i den här tråden på evigheter men drack precis en öl som är väl värd att dela med sig av. En tung och trevlig pjäs!
The Veil - Widowed. Imperial stout lagrad på bourbonfat i 13 månader samt att man har involverat vanilj från Tanzania och Sri Lanka plus sirap från både björk och lönn. Skillnaden på vanilj kan jag tyvärr inget om. Jag var lite skeptisk pga all sirap men satan vad god den var. Inte alls så söt som jag trodde att den skulle vara. Den var nästan tjock som motorolja och riktigt kraftig smak. Mixen av det söta, vaniljen och karaktären från faten är otrolig. Fantastisk öl men priset får väl dra ner betyget. Danska kronan fick den att landa på 570 svenska…
![]()
Den var ändå 50 cl570kr för 33cl är klart saftigt. Men låter ju som en trevlig upplevelse iaf
Själv slank denna ner nyss och den var också trevlig.![]()
Tyckte den där var rätt trevlig! Lite dåligt med kolsyra kanskeCollab mellan Omnipollo och Monkish. Tyvärr inte nära det som Monkish gör själva
![]()
Du får en like för allt på bilden inkl text minus det där pissvattnet du har i flaskanMan tar sejdeln dit man kommer.
![]()
Minns den som blaskigare ändå.
Helt ok i sitt rätta habitat.
Måste testa mer från Monkish då för denna tyckte jag var sjukt braCollab mellan Omnipollo och Monkish. Tyvärr inte nära det som Monkish gör själva
![]()
Tyckte den va kulBlev en till....inte lika bra denna men helt klart bättre än jag trodde
![]()
Vi sitter nu å karvar pumpor då min fru tyckte det var en rolig grej att göra å alla är så tävlingsinriktade så vi får se hur detta går....Tyckte den va kul![]()
Blev en till....inte lika bra denna men helt klart bättre än jag trodde
![]()
Vi sitter nu å karvar pumpor då min fru tyckte det var en rolig grej att göra å alla är så tävlingsinriktade så vi får se hur detta går....![]()
Fan vad ballt, jag är avundsjukBlev ett brygghusbesök!
![]()
Riktigt kul att få besöka just Sierra Nevada då de varit med mig längst i aleträsket.
![]()
![]()
![]()
Ja det ligger ju inte direkt tillgängligt till. Sån jävla flyt bara att det låg hyfsat nära vår roadtrip till Smoky Mountains, vilket inte heller är vidare tillgängligt för en svensk.Fan vad ballt, jag är avundsjuk![]()
Tur det är ölfärg på chipsen!Sur jordgubbsläsk.
Tveksamt om det är öl, men halvgod.
![]()
En av mina top 5570kr för 33cl är klart saftigt. Men låter ju som en trevlig upplevelse iaf
Själv slank denna ner nyss och den var också trevlig.![]()