Danskar...Jag köpte förra årets kalender och det var ett rent bottennapp förutom 2-3 riktigt bra öl. 4st var alkoholfria och en IPA hade passerat bäst före datum vilket jag mailade den om. Fick till svar att den är god ändå...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Danskar...Jag köpte förra årets kalender och det var ett rent bottennapp förutom 2-3 riktigt bra öl. 4st var alkoholfria och en IPA hade passerat bäst före datum vilket jag mailade den om. Fick till svar att den är god ändå...
Tråkigt, men tack för info, då skippar jag nog beställning på denJag köpte förra årets kalender och det var ett rent bottennapp förutom 2-3 riktigt bra öl. 4st var alkoholfria och en IPA hade passerat bäst före datum vilket jag mailade den om. Fick till svar att den är god ändå...
Köpte också 2020 versionen och den var fantastiskt sen fick Mikkeller massiv kritik för förra årets version. De kanske har tagit åt sig av kritiken och gjort årets bättre. Kan vara värt att chansa med tanke på prisetTråkigt, men tack för info, då skippar jag nog beställning på den
Kul att du är nöjd, då har de säkert lyssnat på kritiken!Helt underbar burk! Min hjälte pryder den! God! Det här är från Mikkellers julkalender som fått lite kritik. Jag måste säga att det bara varit en dålig öl i den hittills. En Goose på 3%. Wtf? I övrigt har jag varit nöjd!
![]()
Helt underbar burk! Min hjälte pryder den! God! Det här är från Mikkellers julkalender som fått lite kritik. Jag måste säga att det bara varit en dålig öl i den hittills. En Goose på 3%. Wtf? I övrigt har jag varit nöjd!
![]()
Eddie är fucking kung hahahaKul att du är nöjd, då har de säkert lyssnat på kritiken!
Sen blir alla öl med en Griswold på etiketten automatiskt god![]()
Hur många gånger har @gruby och @hammersmashed sett "Ett päron till farsa firar jul" i år? Jag har hunnit med 2 gånger hittills i december med frun börjar klaga...Eddie är fucking kung hahaha
Inte en enda gång hittills faktiskt. Måste dock se den snart hahaHur många gånger har @gruby och @hammersmashed sett "Ett päron till farsa firar jul" i år? Jag har hunnit med 2 gånger hittills i december med frun börjar klaga...
Den där har blivit lite av en favorit för mig. Helsinge Ångbryggeri gör massa andra goda grejer också som varmt rekommenderas. Klassiska stilar med hög kvalitet. Deras rököl är en annan favorit.Lucka nummer 11 bjöd på en porter.
Härligt komplex och inte alls för bränd/besk som vissa kan bli. Denna komma jag köp fler av.
![]()
Lucka nummer 12 bjuder på friska toner.
En gose från våra duktiga bryggerier i Sverige.
![]()
![]()
Tänkte att det skulle liva upp en tisdagBästa luckan hittills i min ölkalender. Long Boil Barley Wine från O/O. Tar denna framför brasan med en cambozola och en s:t agur. Magisk kombo!
![]()
Omnipollo x Trivium Big puppy. God!
![]()
Verkligen en gammal favorit, inte lika lätt att få tag i längre dock? Inte på de bolagen jag går på iaf!Lucka 14 bjuder på en riktig klassiker. Jag kommer väl ihåg när denna ansågs vara en extrem öl. Så är det kanske inte idag, men den har åldrats med värdighet! Passar förövrigt mycket bra tillsammans med min ginkryddade ost. Beskan i ölet lyfter fram en sötma i osten som jag inte hittar annars. Kul!
![]()
Den brukar finnas på hyllorna där jag handlar. Men det ser säkert olika ut beroende på var i landet man bor.Verkligen en gammal favorit, inte lika lätt att få tag i längre dock? Inte på de bolagen jag går på iaf!![]()