Den fanns i min ölkalenderFinare klädd än så här blir jag inte hemma, men denna gillar jag verkligen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den fanns i min ölkalenderFinare klädd än så här blir jag inte hemma, men denna gillar jag verkligen
![]()
O/O gör magisk IPA, har provat några st. på fat, och ännu fler på burk, den ena är godare än den andra...Carismatico DIPA.
Tropiskt som möts av lagom bäska.
Gillas!
![]()
Jag hoppas att du skojar med oss!Hade beställt ett par stout från bolaget. Tyvärr var en av ölen utbytt mot den här skiten.
![]()
God jul önskar Systembolaget
Nej det är sant. Ingen viktig stout, bara nåt jag skulle ha i reserv så jag orkar inte gå tillbaka och klagaJag hoppas att du skojar med oss!![]()
Kan tänka mig att byta den här exklusiva dyrgripen mot något roligt, hör av dig med förslagHade beställt ett par stout från bolaget. Tyvärr var en av ölen utbytt mot den här skiten.
![]()
God jul önskar Systembolaget
Jag tror du får betala för att någon skall ta emot denKan tänka mig att byta den här exklusiva dyrgripen mot något roligt, hör av dig med förslag![]()
Det är tur att du har med en bild annars hade man kunnat tolka din text med något annatBlev sugen på Ass imp ikväll. Trevlig bekantskap. Fyllig kropp och rätt söt
![]()
Kul att någon tog denDet är tur att du har med en bild annars hade man kunnat tolka din text med något annat![]()
Vd har jag missat?Det var inte min katt men den fick sig.en jävla avhyling, pissade blod. Får se om jag kan se imorgon![]()