Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltså den här ölen. Helt sanslös. Kommer inte ihåg när den släpptes, men bäst före var 2023-03-03. Numera är den nästan helt platt i kolsyran, men smakmässigt är den starkare än aldrig förr.
![]()
Ta en nu och spara den andra något år till. Jag har också ett gäng kvar. Kommer nog ta dem med 12 månaders mellanrum.Jag har två flaskor kvar.
Menar du att det är läge att avnjuta dom eller går dom att spara ett tag till?
![]()
Härligt, grattis! Lätt värt detNoa har namnsdag idag
![]()
En stout helt i min smak. Bourbon fatlagring och kokosnöt. Mumma!
Blir nog sista stouten på ett tag nu med nedsläpp beräknat till drygt 2v. Får utforska lättöl i april![]()
Tack! Det är nr 2 som kommer så är iaf inte helt nybörjareHärligt, grattis! Lätt värt det![]()
Verkligen! @Script som tipsat mig om detta bryggeri och vartenda öl jag druckit från dem har varit bangers. Så fortsätter på samma spår kvällen ut!Den är grym!![]()