Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sitter i samma båt men 2 månader kvar. Så håller även på att utforska den delen av sortimentet, tyvärr mycket som är rätt vattnigt. Denna var tunn men ändå ok!Noa har namnsdag idag
![]()
En stout helt i min smak. Bourbon fatlagring och kokosnöt. Mumma!
Blir nog sista stouten på ett tag nu med nedsläpp beräknat till drygt 2v. Får utforska lättöl i april![]()
Grattis dåSitter i samma båt men 2 månader kvar. Så håller även på att utforska den delen av sortimentet, tyvärr mycket som är rätt vattnigt. Denna var tunn men ändå ok!
![]()
Det skulle jag vilja hävda;Dricker ni något gott ikväll?
Den här kommer det bli. När det har blivit lite svalare.Dricker ni något gott ikväll?
Nja, det här var inte riktigt min stil. Fatlagringen tog över för mycket. Med en söt chokladbit bredvid kunde jag dämpa det något, men det hänger ändå kvar lite kryddig bränna från fatet. Är man däremot ett fan av fatlagrad stout så lär den här vara riktigt bra! Jag har en flaska till om någon vill byta med mig.Den här kommer det bli. När det har blivit lite svalare.
![]()
Har för mig det var lite chilli i den där. Säkert de du känner om jag inte helt missminner mig.Nja, det här var inte riktigt min stil. Fatlagringen tog över för mycket. Med en söt chokladbit bredvid kunde jag dämpa det något, men det hänger ändå kvar lite kryddig bränna från fatet. Är man däremot ett fan av fatlagrad stout så lär den här vara riktigt bra! Jag har en flaska till om någon vill byta med mig.
Kalsarikännit? Trevligt!Tar en Ten Fidy som söndagsstout till Weird Movies With Mark på tuben.
![]()
Edit: Ja jag orkade inte ta på mig byxor
Det är alla innerst inneKalsarikännit? Trevligt!
Tack för tipset! Beställde ett gängEn ny version av Stormaktsporter släpptes idag, 11.17 och det finns 267st kvar. Så ingen superrusch denna gång;
![]()
Närke Kulturbryggeri Kaggen Double Oaked Stormaktsporter, 2021
Komplex, rostad, söt smak med fatkaraktär, inslag av kavring, ljunghonung, pekannötter, kaffe, vanilj, kakao och gräddkola.www.systembolaget.se
![]()
Visst var den bra? Jag drack min sista flaska i lördags. Helt fantastisk!Ibland är ensamheten underbar (barn sover och frun kollar på dålig tv) vilket gör att jag kan öppna en helt fantastisk porter som är bland det bättre jag druckit på länge. I kombination spänns surdegsbröden upp inför kalljäsning och gräddningen imorgon. Nej, jag bor inte på söder eller har speciellt mycket skägg.
![]()
Ja, det här var något utöver det vanliga. Så himla len och homogen i smaken och ja...helt fantastisk!Visst var den bra? Jag drack min sista flaska i lördags. Helt fantastisk!
Vad är den gröna Chimayen för typ?Hämtade ut en beställning idag. Nu finns det lite att testa över påsk.
![]()
Strong blond ale. Den är nu för mig så den ser jag fram emot att prova.Vad är den gröna Chimayen för typ?