Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med dig. Drack den igår med viss förhoppning men nja. En varm sommardag på lunchen vid en brygga i solskenet hade den dock levererat bättre än en blåsig sommarkväll i regnetEmerald Bay, en IPA från tillfälligt sortiment som inte är så mycket att skriva hem om, ganska tunn och smaklös.
![]()
Ser framemot din åsikt om BW:en,om det är den jag tänker på!Först ut denna kväll var en duell mellan dessa två. De var väldigt lika, men åttan vann ändå. Den var lite mindre söt och hade lite mindre humlebränna. Härnäst väntar en barley wine som jag har mycket högt ställda förväntningar på.
![]()
Vad är det för någon? Letade lite snabbt nu men hittar inget...The Beer släpps på bolaget idag. Någon mer som skall inhandla den? Vet att @Script har testat den. Är det värt att köpa fler än 1?
Vad är det för någon? Letade lite snabbt nu men hittar inget...
Druckit den flertalet gånger under namnet Yellow belly. Fantastisk öl och sista flaskan hade jag nog gömt undan i 4-5 år och den levererade fortfarande. Jag har beställt!The Beer släpps på bolaget idag. Någon mer som skall inhandla den? Vet att @Script har testat den. Är det värt att köpa fler än 1?
Tack dock verkar alla slut.![]()
Buxton Brewery Buxton x Omnipollo The Beer
www.systembolaget.se
Haha, jag försökte bl a knipa TIPA från Omnipollo, men den sålde slut på två minuterTack dock verkar alla slut.
Lika bra det kanske haha
Vi kan ses på en bänk och dela den jag lyckades knipaHaha, jag försökte bl a knipa TIPA från Omnipollo, men den sålde slut på två minuter