• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Öl

En av många bra öl från Stigbergets! Trevlig helg & skål 🍺😊

IMG_5217.jpeg

Här ser ni kvällens laguppställning. Samtliga var väldigt bra, men Kaggen på konjaksfat stack helt klart ut! Den bästa Kaggen jag har provat på många år. Övriga öl var också riktigt bra. Har Vreta Kloster någonsin gjort en dålig öl, exempelvis? Men denna Kaggen var något i hästvägar för mig. Grattis till er som kom över en eller flera flaskor.

IMG_8551.jpeg

Håller också med tidigare i tråden denna va allt meh…

Hade de inte varit för att jag kört motorsåg och härjat i skogen innan hade den fått underkänt.
6B5572D6-5535-416B-AB3C-F05D104A2D76.jpeg

Edit* bästa med denna var ”can art” på burken för den tycker jag är rätt snygg 😅

Senast ändrad:
Först ut denna kväll var en duell mellan dessa två. De var väldigt lika, men åttan vann ändå. Den var lite mindre söt och hade lite mindre humlebränna. Härnäst väntar en barley wine som jag har mycket högt ställda förväntningar på.

IMG_8558.jpeg

Tillbaka
Topp