• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Öl

Har en sådan i kylen, men ikväll var jag sugen på att äntligen testa Pöhjala Cocobänger, en riktigt fin stout till bra pris 🙂
20230802_205606.jpg

Hämtade mina Hoptimum idag och passade på att köpa två stycken Cocobänger, lite mer läskande med IPA dock efter gräsklippningen så dom får vänta lite 🙂.

#DIPA är en riktigt bra öl från bolagets ordinarie sortiment, finns alltid hemma i mitt kylskåp 👍🙂.

IMG_20230804_174441.jpg
Samma här. Tycker den är både jäkligt god, lagom storlek och styrka. Att den dessutom är billig med sina 36 eller 38kr vill jag minnas gör det inte sämre heller.
Bravo! Den där är riktigt bra!
Jag tyckte den kanske var lite väl läskande, hade förväntat mig en fylligare smak faktiskt.

Glöm inte att beställa Konjaks-Kaggen idag!

Någon typ av "Jubelium" bw verkar dom släppa också, till ett nästan lika högt pris; https://www.systembolaget.se/produkt/ol/narke-jubileum-3975003/
"vågade" dock inte trycka hem den då det finns ytterst lite skrivet om den

Tillbaka
Topp