Bara att gratulera, var ju väldigt få exemplar som släpptesVi kan ses på en bänk och dela den jag lyckades knipa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara att gratulera, var ju väldigt få exemplar som släpptesVi kan ses på en bänk och dela den jag lyckades knipa![]()
Samma här! Missade TIPAn.Haha, jag försökte bl a knipa TIPA från Omnipollo, men den sålde slut på två minuter
Bara att gratulera, var ju väldigt få exemplar som släpptes
Ska till ett bolag idag som enligt nuvarande status har 22st i butiken. Kan fixa varsin till er om det skulle locka?Samma här! Missade TIPAn.
Stort tack för erbjudandet! Köpte dock på mig ganska ordentligt av övriga släppet och på måndag är det lokalt och småskaligt släpp med bl a ny TIPA från Stigbergets, så jag klarar migSka till ett bolag idag som enligt nuvarande status har 22st i butiken. Kan fixa varsin till er om det skulle locka?
Stort TACK men det behövs inte. Jag har den på bevakning och så får vi se om den dyker upp igen.Ska till ett bolag idag som enligt nuvarande status har 22st i butiken. Kan fixa varsin till er om det skulle locka?
Du får gärna fixa åt migSka till ett bolag idag som enligt nuvarande status har 22st i butiken. Kan fixa varsin till er om det skulle locka?
De hade bara 2st kvar när jag kom in idag. Men har beställt en extra via nätet så kan avvara en till digDu får gärna fixa åt mig
2st om det går
Vad var det som inte föll dig i smaken? Och vad brukar du gilla för öl? Aecht Schlenkerlas helles är en av mina absoluta favoriter när det kommer till lager. Framför allt den ofiltrerade varianten.Testar några oktoberöl idag! Inte imponerad av dessa.![]()
![]()
Jag tyckte inte den smakade någotVad var det som inte föll dig i smaken? Och vad brukar du gilla för öl? Aecht Schlenkerlas helles är en av mina absoluta favoriter när det kommer till lager. Framför allt den ofiltrerade varianten.