Jag delar din uppfattning. Den var bra, men jag hade högre förväntningar. Vi får se hur den utvecklas den närmaste åren.Ta i trä från Närke
Mycket ek och en del lakrits. Inte dålig men inte kanon heller!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag delar din uppfattning. Den var bra, men jag hade högre förväntningar. Vi får se hur den utvecklas den närmaste åren.Ta i trä från Närke
Mycket ek och en del lakrits. Inte dålig men inte kanon heller!
![]()
Yeti brukar alltid vara stabilt, ser fram emot att prova denna utgåva framöverMums! Inte för söt, lagom kolsyra och lite smak av kaffe, kokos, choklad och vanilj. Perfekt ute i trädgården i den kyliga höstluften.
![]()
Sofiero är fan aldrig bra....tar en BUD före en Sofiero.Lågbudget men klart prisvärd om man på en måndag vill ha en bra lager.
![]()
Sofiero är fan aldrig bra....tar en BUD före en Sofiero.Lågbudget men klart prisvärd om man på en måndag vill ha en bra lager.
![]()
Låter av beskrivningen att det inte var någon höjdare. Min erfarenhet av Rasberry stout är en från Tempel brygghus ”Perdition” det värsta jag druckit eller rättare sagt hällt ut. Smaka lite de som kommer upp dagen efter en riktig ungdomsfylla på Bacardi Razz…Onsdagsstouten är från Österrike, väldigt fruktig på gränsen till syrlig smak av hallon, låg sötma och inte så fyllig, avslutas med en lätt beska från den rostade malten.
Kommer inte köpa den igen.
![]()
Låter av beskrivningen att det inte var någon höjdare. Min erfarenhet av Rasberry stout är en från Tempel brygghus ”Perdition” det värsta jag druckit eller rättare sagt hällt ut. Smaka lite de som kommer upp dagen efter en riktig ungdomsfylla på Bacardi Razz…![]()