• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Öl

J.Kall

Omega
På tal om Spanien. Testar lite bärs på Sant Jordis taproom i Barcelona. Hunnit med deras Carbonera, en Irish extra stout på trygga 6,3. Guinness på steroider, riktigt trevlig. Nu jobbas det på en amerikansk IPA på 6,0, även den mycket bra. Ska nog klippa en till innan jag galopperar vidare på apostlahästarna.
1000022828.jpg

Har blivit några öl från spanska bryggerier. Glatt överraskad över vad dem producerar 🙏🏻🇪🇸🍺
 

MasterLink

Cartier
2-Faktor
På tal om Spanien. Testar lite bärs på Sant Jordis taproom i Barcelona. Hunnit med deras Carbonera, en Irish extra stout på trygga 6,3. Guinness på steroider, riktigt trevlig. Nu jobbas det på en amerikansk IPA på 6,0, även den mycket bra. Ska nog klippa en till innan jag galopperar vidare på apostlahästarna.
1000022828.jpg

Har blivit några öl från spanska bryggerier. Glatt överraskad över vad dem producerar 🙏🏻🇪🇸🍺

Basqueland Brewing gör riktigt bra öl 🍺.
 

SpejsMan

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Typiskt att man precis flyttat 50 mil bort eftersom Systembolaget på Bromma Blocks nästan alltid tar in dessa lite mer speciella sorter… 😞
Att centrumnära är dyrt vet vi ju, men är det inte väl överdrivet att flytta 50 mil?

1000023108.jpg

Kickar off helgen med en brygghund. Riktigt trevlig tycker jag.
Lagom humle och "hazy", så kroppen känns stor trots att den bara är på 5%.
Väldigt välbalanserad.
Edit: ca 50 mil från BB😉
 
Topp