Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lucka 16 är en av de som jag är mest nöjd med, kul att du gillade denHär hemma inledde vi kvällen med en trevlig öl från ett av mina belgiska favoritbryggerier - De Glazen Toren. Det står visst höstöl på flaskan, så det var väl på tiden att korka upp den!
![]()
Ja, bilden är dålig. Men jag tror att etiketten syns i alla fall.
Sen fortsatte vi med lucka 16 i min ölkalender. Nu flörtar du med mig @Kalkyl. Vreta kloster bryggeri är enligt mig ett av Sveriges vassast bryggerier. Deras julöl för 2023 ligger väldigt nära en Tripel Karmelit eller S:t Bernardus Abt 12. Bra skit helt enkelt!
![]()
En av systemets bästa helt klart, rätt kupa!En gammal bekant. Skål!
![]()
Hop notch är top notch i min bok! Lokala Systembolaget vid jobbet har väldigt bra utbud från dem så har blivit en och annan senaste åren.Dagens lucka bjuder på en uppiggande NEIPA från Hop notch!