• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Öl

Läste tidigare om att founders och deras CBS kommer komma tillbaka, kom dock inte ihåg vars jag läste det så jag antog bara att det va ett rykte.
Kollade på kommande releaser på SB och se där, CBS släpps den 19 januari!

Läste tidigare om att founders och deras CBS kommer komma tillbaka, kom dock inte ihåg vars jag läste det så jag antog bara att det va ett rykte.
Här jävlar ska handlas!

Billigare än jag minns den också. Hade fått för mig den kosta typ 120 spänn. Win win!

2024 års första riktiga öl blir en riktigt skön West Coast Style IPA från stabila Clown Shoes. Riktigt skönt drag i beskan
IMG_5290.jpeg

Att hitta tiden för den speciella ölen är svårt men nu tror jag att det är läge.
Sippar på lucka 24 av @NiklasF fina kalender. Detta tillsammans med tre olika sorters ost och sovande barn.
Kolsyran ligger fin trots åren på flaska. Här är det en oljig öl som bjuder på både bitterhet men också fydlig fudge. Len och fin rakt igenom.
IMG_0283.jpeg

Kommer det att bli huggsexa om den online på systemet tro?
Ser fram emot att få tag på ett par tre flaskor! De släpper även en Skotsk ale som såg spännande ut 🙂

Tyvärr borttagna från släppet 19/1

Jag skulle tro att de stoppar in den igen när de är säkra på släppdatum :)
Tror den skulle varit med på något släpp redan innan årsskiftet men kanske minns fel?

Hursomhelst kan man ju trösta sig med att KBS finns på en hel del bolag och är utmärkt den med. Rätt lik CBS också vill jag minnas.

Tillbaka
Topp