Följer upp med Juicy Bits från Omnipollo, högre alkoholhalt och därmed lite fylligare, tropisk och inte så söt, mycket beska i eftersmaken, god.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aah. Har ett fyrpack Green Eggs stående. Oprövad ännu.Idag är det ölbio
![]()
![]()
![]()
![]()
Doftade bättre än de smakade men fortfarande riktigt bra!Aah. Har ett fyrpack Green Eggs stående. Oprövad ännu.
Helt rätt! Skönt att ta seden dit man kommer.Last night in amsterdam. Italiensk pizza och öl från sardinien.
![]()
Fan vad surtLunch på westmalle. Anläggningen helt stängd men de hade en resturang. Hade velat se nåt men liten besvikelse där.
![]()
Var stängt senast jag var på tjänsteresa i Antwerpen ocksåLunch på westmalle. Anläggningen helt stängd men de hade en resturang. Hade velat se nåt men liten besvikelse där.
![]()
Verkar som de skall öppna upp för guidade turer i höst. Tror de börjar boka nu i dagarna enligt hemsidan. Grävde inte djupare iom att man inte är här då. Kan ju vara nåt att kolla upp om du har fler tjänsteresor.Var stängt senast jag var på tjänsteresa i Antwerpen också
Men blev sugen ska lägga in en Tripel i kylen att ta efter jag klippt gräset, det är ju ändå semester![]()