Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skicka min beställning 1 minut över 10 och upplevde att det lagga ganska kraftigt…Stabil sida Systembolaget har, inga problem att lägga en order prick kl 10. De försvinner snabbt, redan nere på 334 st i skrivande stund, 600 från början.
Samma för mig, den var lite halvtrött men beställningen gick igenom utan problem.Skicka min beställning 1 minut över 10 och upplevde att det lagga ganska kraftigt…
Ett sånt sammanträffande vi beställde exakt samma antal med.Samma för mig, den var lite halvtrött men beställningen gick igenom utan problem.
Haha, great minds think alike! Tänkte först bara ta tre av varje men sen... Ska bli gött att testa CBS igen. Drack en KBS i förra veckan som hade utgångsdatum 2021, den var smooooth! Founders Bastard-serie har för övrigt varit kanon så jag har höga förväntningar på dessa, får hoppas att de håller samma klass som Backwoods Bastard!Ett sånt sammanträffande vi beställde exakt samma antal med.
Foggy Window testa jag på Stigbergets Fot i december och den var riktigt bra. Hade med en sån i min beställning nu också.Blev inte så många för mig men plockade ihop några andra öl också
Kan bara hålla med. Hur var den där? 5,1% är ju modest och mörka öl med låg alkohol kan ibland kännas lite tunna.Älskar mörk öl på vintern
Kunde ha varit lite fylligare men helt okej. 3,25/5Kan bara hålla med. Hur var den där? 5,1% är ju modest och mörka öl med låg alkohol kan ibland kännas lite tunna.
Tack! Då håller jag mig till de tunga, trögflytande varianterna ändå.Kunde ha varit lite fylligare men helt okej. 3,25/5
Verdant gör bra IPA helt klart, riktigt intressant samarbete för StigbergetsJag dricker också Stigbergets ikväll som många andra i tråden, denna var inte lika söt som dom brukar och mycket beska i eftersmaken, kanske samarbetspartnern Verdant som står för dom sidorna, inte druckit något från dom tidigare.