Canart kan man inte klaga på iaf. Älskar bubblor! Ingen annan i familjen förstår min fascination dock.Dubbel IPA och Sushi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Canart kan man inte klaga på iaf. Älskar bubblor! Ingen annan i familjen förstår min fascination dock.Dubbel IPA och Sushi
Barley wine är en av mina favoritstilar. Man brukar prata om två olika kategorier; engelsk barley wine som är lite sötare och rundare i smaken, samt amerikansk barley wine som har en tydligare beska och humleprofil.Godkväll!
Har testat många öl av olika stilar & smaker i mina dagar. Men Barley wine är något jag aldrig testat. Vad ska jag köpa? Läste en artikel på pilsner.nu om Hantverksbryggeriet som fick mig att lägga till en "Baronen" i inköpslistan. Tacksam för fler tips av er experter där ute
Jag tycker Nynäshamns ångbryggeri har bra klass på sina Bötet Barley wine. Även Norska Lervig tycker jag varit bra. Det är mina personliga rekommendationer.Godkväll!
Har testat många öl av olika stilar & smaker i mina dagar. Men Barley wine är något jag aldrig testat. Vad ska jag köpa? Läste en artikel på pilsner.nu om Hantverksbryggeriet som fick mig att lägga till en "Baronen" i inköpslistan. Tacksam för fler tips av er experter där ute
Håller med @NiklasF om Long Boil från O/O. Gillade även denna när jag drack den förra gången. https://www.systembolaget.se/produkt/ol/brygghus-19-3209803/Godkväll!
Vad som helst från Schneider skulle jag säga. Det är inte många som slår dem på fingrarna när det kommer till veteöl. Här är ett förslag:Alkisöl och shrek som förrätt. Någon som har tips på en riktigt bra veteöl?
Inte sett tidigare får lov att beställa verkar det somVad som helst från Schneider skulle jag säga. Det är inte många som slår dem på fingrarna när det kommer till veteöl. Här är ett förslag:
Schneider Weisse Meine Festweisse Tap 4
Kryddig, fruktig smak med inslag av ljust bröd, aprikos, pomerans, honung och kryddnejlika.www.systembolaget.se