• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Öl

B784B1D6-3FAC-440D-AB2D-42EE9A605850.jpeg

Denna, från Omnipollo, som fler postat innan var galet bra om man gillar ofiltrerat med ananas å mango! 😍

Save the date, 15/3 släpps fatlagrad Narwahl på nytt , definitivt årets bästa släpp på Bolaget ännu en gång

Stående klassiker! Får bli ett gäng av den. Fatlagrade Ten Fidy släpps samtidigt och den är inte kattpiss den heller 😁

Jag följer upp och avslutar kvällen med en riktig raritet. Siren Re-Fashioned är en barley wine med old fashioned-inspiration. Bourgon-fatlagrad med tillsatser av apelsinzest och blandad med råg-IPA och suröl. Jag hittar ingen märkning på flaskan, men uppskattningsvis är den ca fem år gammal. Edit 1: Hittade en märkning nu. Den buteljerades den 21/1 2021.
Mäktig öl i vilket fall som helst. Lagringen har den klarat galant. Det här är det bästa jag har druckit i år, helt klart! Den slår nog det mesta från 2023 också skulle jag säga.
Edit 2: Den här ölen är mycket lik ett bra portvin när den får komma upp lite i temperatur. Fantastiskt!

IMG_9184.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp