Double Mash Vintage 2021 Imperial Stout från danska favoriterna Amager. Världsklass helt enkelt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns denna på bolaget?Jag avrundar kvällen med en väldigt bra barley wine. Bra sötma som går åt torkade mörka frukter och lite honung, vanilj, pomerans, lite nejlika, enbär. Alkoholen upplevs bara som värmande i gommen och håller ihop allt. Likt en bra barley wine påminner den mycket om portvin. Inte så dumt!
Jag fick den av brorsan, men jag tror han köpte den på ölstudion.Finns denna på bolaget?
Waguy är trevligt. Likaså utsidan, designen och namnet på ölen men tyvärr tyckte jag inte innehållet levde upp till samma nivå.Denna nu medans jag steker wagyuburgare
Tyckte den var bra när det gäller öl med chili. Har druckit någon stout som har varit bättre. Tyvärr är dom snåla med chilin.Provade denna Black IPA från Beerbliotek nyligen, hint av chili i smaken. Helt OK
Håller med, oftast chili blir lite tam i öl. Den enda av liknande slag jag druckit med riktigt bra drag i smak/hetta var Habanero från Ballast Point, men det var ganska många år sedan nuTyckte den var bra när det gäller öl med chili. Har druckit någon stout som har varit bättre. Tyvärr är dom snåla med chilin.
Testa Abraxas från Perennial, kanonfin chiliöl!Håller med, oftast chili blir lite tam i öl. Den enda av liknande slag jag druckit med riktigt bra drag i smak/hetta var Habanero från Ballast Point, men det var ganska många år sedan nu
Vi gjorde en öl med 3 habaneros i en 5l damejanne med Russian imperial stout.Håller med, oftast chili blir lite tam i öl. Den enda av liknande slag jag druckit med riktigt bra drag i smak/hetta var Habanero från Ballast Point, men det var ganska många år sedan nu