• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Öl

Följer upp med Juicy Bits från Omnipollo, högre alkoholhalt och därmed lite fylligare, tropisk och inte så söt, mycket beska i eftersmaken, god.

1000005859.jpg

Var stängt senast jag var på tjänsteresa i Antwerpen också 😔

Men blev sugen ska lägga in en Tripel i kylen att ta efter jag klippt gräset, det är ju ändå semester 🙂
Verkar som de skall öppna upp för guidade turer i höst. Tror de börjar boka nu i dagarna enligt hemsidan. Grävde inte djupare iom att man inte är här då. Kan ju vara nåt att kolla upp om du har fler tjänsteresor.

Besök på de konick idag. Deras tripel provade jag igår och den blev en favorit. I provsmakrummet hade de en typ blonde med 5 kryddor i torrhumlingen. Lost in spice från De Konick. Får ni tag i den köp…. Tyvärr verkar den bara finnas i deras taproom… man kunde även få den med sig på nytappad enlitersburk men inga flaskor.
IMG_3907.jpeg

IMG_3905.jpeg

Tillbaka
Topp