Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
På Kapelmuur ska man ju dricka ljummen Jupiler i plastmugg, det är sen gammalt.Håller med...
Även då och där var jag lite besviken..![]()
Skulle gått men krockade tyvärr med ett dop.Någon på Nöjesguidens ölmässa?
Burgundy eller Bordeaux?Blivit mycket vin och lite öl på sistone. Nu tog suget över, och i brist på trapistglas sköljdes middagens vinglas ur. Ser inte mycket ut för världen när en 33a delas på två i dessa hinkar.
![]()
BurgundyBurgundy eller Bordeaux?
Fint! Nöjd? Kör på universal just nu, blir att köpa några Burgundy inom kort!Burgundy![]()
Håller med dig. Smak och doft har vi känt förr (dock inte dåligt) men de ska ha eloge för roliga etiketter.Monkey in a pinata IPA. Kul öl, inget nytt direkt, hade hoppats på mer smak.
![]()
![]()
Precis så! Ja men verkligen, både etikett och namn är toppen!Håller med dig. Smak och doft har vi känt förr (dock inte dåligt) men de ska ha eloge för roliga etiketter.
Till sällskapsvin gillar jag dem skarpt. Sticker man näsan i glaset och drar in så har man sån enorm volym att lukta på, och den stora ytan ser ju till att mätta den. Känslan i handen är lyxig, men tunna foten och stora kupan gör den rätt topptung.Fint! Nöjd? Kör på universal just nu, blir att köpa några Burgundy inom kort!
Druckit en öl från samma bryggeri och den var också jävla dålig.![]()
Nä, skräp!![]()
![]()
Nä, skräp!![]()
Har ni prövat Beer Monkey (oxå från Knivsta)?Druckit en öl från samma bryggeri och den var också jävla dålig.
Haha, en polare sa exakt samma sak! Tur man kan styra upp det:Druckit en öl från samma bryggeri och den var också jävla dålig.
Det har jag icke! Bra skit?Har ni prövat Beer Monkey (oxå från Knivsta)?
Japp, bra skit imoHaha, en polare sa exakt samma sak! Tur man kan styra upp det:
![]()
Har du provat deras nya Miss Maplelicious förresten?
Det har jag icke! Bra skit?
Nej, ligger efter vad gäller Fermenterarna men ligger i pipelinen!Haha, en polare sa exakt samma sak! Tur man kan styra upp det:
![]()
Jag hittade Maplelicious i kylen precisHaha, en polare sa exakt samma sak! Tur man kan styra upp det:
![]()
Haha, magiskt! Vill ha en recension sen när det blir dags! Har du kört igenom några av Omnipollo's Lassi Gose förresten?Jag hittade Maplelicious i kylen precis![]()
Nej tänkte beställa imorgon om de finns kvar! Har du hunnit få hem burkarna?Haha, magiskt! Vill ha en recension sen när det blir dags! Har du kört igenom några av Omnipollo's Lassi Gose förresten?
Icke! Beställde hem blåbären från systemet men glömde kvar den hos en polare i långtbortistan så han fick dricka upp den senare, han gillade den inte alls, så jag har inte beställt någon mer efter det, sen såg jag alla varianter på GB nu och blev sugen igen, tänkte därför höra om du provat någon då jag inte helt litar på min polares omdömeNej tänkte beställa imorgon om de finns kvar! Har du hunnit få hem burkarna?
Söndagsstout!
![]()