Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ha.....köpte den på språkresan i Menton sommaren 1993......stället hette La Cave du Bier![]()
Vallon e man ju
Den där har jag liggandes i kylen. Vad tyckte du om den?Fredagsölen är serverad!
![]()
Helt okej men inte mer. Ballast Point gör aldrig något som är dåligt men den stack inte precis ut.Den där har jag liggandes i kylen. Vad tyckte du om den?
Håller med där! Tycker den ändå var bättre än sierra nevadas variant av brut ipa!Helt okej men inte mer. Ballast Point gör aldrig något som är dåligt men den stack inte precis ut.![]()
Attans! Jag som inte brukar vara så värst imponerad av Ballast Point till att börja med ska alltså inte hoppas på för mycket dåHelt okej men inte mer. Ballast Point gör aldrig något som är dåligt men den stack inte precis ut.![]()
Ja, det håller jag med om. Var inte särskilt imponerad av Sierra Nevadas variant.Håller med där! Tycker den ändå var bättre än sierra nevadas variant av brut ipa!
Säg inte det, alla gillar olika! Sen smakar inte så likt de andra jag druckit från Ballast Point så den kanske faller dig i smaken.Attans! Jag som inte brukar vara så värst imponerad av Ballast Point till att börja med ska alltså inte hoppas på för mycket då![]()
Den och West Coast IPA är två av mina husöl. Så jäkla rätt!Denna är trevlig.![]()
Blev Belgiskt för hela slanten![]()
![]()
![]()
Håller med dig. Oppigårds håller en jämn och bra kvalité. Kul att de börjat med några burkar ocksåDenna tycker jag var väldigt lyckad!!
Avnjuts efter en löptur!
![]()
Härlig uppställningBörjar kvällen med den här trippeln.
![]()
Beror ju på vilket bolag du besöker men Stigbergets och Dugges är säkra kort!OK klocksnack. Ska vi se hur snabba ni kan vara. Ska till bolaget om 1h och vill plocka med mig fem öl som ni rekommenderar hem. Gillar IPA och smakrikare öl gärna med friska lite tropiska toner. Även förtjust i suröl, både spontanjästa samt Berlinger weisse etc.. Inte lika förtjust i porters och stouts. Ge mig era bästa tips!
Besöker det på Långholmsgatan i Stockholm. Någon speciell från Stigbergets/Dugges?Beror ju på vilket bolag du besöker men Stigbergets och Dugges är säkra kort!
Given: https://www.systembolaget.se/dryck/ol/amundsen-3268415OK klocksnack. Ska vi se hur snabba ni kan vara. Ska till bolaget om 1h och vill plocka med mig fem öl som ni rekommenderar hem. Gillar IPA och smakrikare öl gärna med friska lite tropiska toner. Även förtjust i suröl, både spontanjästa samt Berlinger weisse etc.. Inte lika förtjust i porters och stouts. Ge mig era bästa tips!
Edit: Systemet jag besöker är det på långholmsgatan i Stockholm
Tropic Thunder och Amazing Haze är de som verkar finnas i butiken som jag kan rekommendera! West Coasten verkar vara slutsåld vilket är förståeligt, hehe!Besöker det på Långholmsgatan i Stockholm. Någon speciell från Stigbergets/Dugges?
International Haze, Stigberget new and improved IPA och Apocalyptic thunder Juice är de jag kommer på spontant som passar din beskrivning.OK klocksnack. Ska vi se hur snabba ni kan vara. Ska till bolaget om 1h och vill plocka med mig fem öl som ni rekommenderar hem. Gillar IPA och smakrikare öl gärna med friska lite tropiska toner. Även förtjust i suröl, både spontanjästa samt Berlinger weisse etc.. Inte lika förtjust i porters och stouts. Ge mig era bästa tips!