• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Öl

Riktigt jäkla fin. Den här dricker man ur flaska.
image.jpg

För ca en vecka sedan planterade jag denna lilla stickling från en humleplanta jag hittade i närheten av mitt hem tidigare i höstas. Operationen är helt osanktionerad av min fru och har som sagt undgått upptäckt i en veckas tid nu. Jag hoppas den lilla rackaren ska överleva i sin nya miljö, och att det ska dröja innan den blir upptäckt. Tiden fram tills dess är min att hitta på en bra förklaring till hur den hamnade där i krukan.
Jag ska rapportera löpande hur det går.
Trevlig helg önskar jag alla er som förstår och hade gjort lika dant.
DD4806FC-9314-45CB-A094-7385AC5A5B2A.jpeg

För ca en vecka sedan planterade jag denna lilla stickling från en humleplanta jag hittade i närheten av mitt hem tidigare i höstas. Operationen är helt osanktionerad av min fru och har som sagt undgått upptäckt i en veckas tid nu. Jag hoppas den lilla rackaren ska överleva i sin nya miljö, och att det ska dröja innan den blir upptäckt. Tiden fram tills dess är min att hitta på en bra förklaring till hur den hamnade där i krukan.
Jag ska rapportera löpande hur det går.
Trevlig helg önskar jag alla er som förstår och hade gjort lika dant.
DD4806FC-9314-45CB-A094-7385AC5A5B2A.jpeg
Haha, vi är nog många här som förstår och är med dig!

Skulle vara lysande med ett utlåtande på denna
Inte säker på att jag alltid kommer att smaka öl samma dag som jag öppnar lådan. Men idag gjorde jag det:D
Intens lukt av frukt, grapefrukt och apelsin. Överallt mildare smak än lukten förväntat, även grapefrukt, apelsin, hops. Mindre hoppy än önskat. Lite för 'watery' men det är vanligt för 4.8% infuserad öl iaf tycker jag.

Tillbaka
Topp