Baggarna är rätt duktiga...iblandLervig är, i min bok, världens bästa bryggeri på IPA
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Baggarna är rätt duktiga...iblandLervig är, i min bok, världens bästa bryggeri på IPA
k:rlek är otroligt bra! Länge sen sistNytt för mig.
![]()
Bra?Uppdrucket av mig
![]()
Inte varit jätteimponerad tidigare. Får se om jag ändrar mig om en stund.k:rlek är otroligt bra! Länge sen sist![]()
Sisådär. Med tanke på den höga alkoholhalten så var den bra.
Ajaj. Kostade ju som man vore I Norge också.Sisådär. Med tanke på den höga alkoholhalten så var den bra.
k:rlek är otroligt bra! Länge sen sist![]()
Klippte en nu. Mycket gott.Inte varit jätteimponerad tidigare. Får se om jag ändrar mig om en stund.
Ajaj. Kostade ju som man vore I Norge också.
K:rlek är en favorit! Bra ölNytt för mig.
![]()
Håller med övriga. All kärlet till K:rlek!Nytt för mig.
![]()
Håller med övriga. All kärlek till K:rlek!
Haha, vi är nog många här som förstår och är med dig!För ca en vecka sedan planterade jag denna lilla stickling från en humleplanta jag hittade i närheten av mitt hem tidigare i höstas. Operationen är helt osanktionerad av min fru och har som sagt undgått upptäckt i en veckas tid nu. Jag hoppas den lilla rackaren ska överleva i sin nya miljö, och att det ska dröja innan den blir upptäckt. Tiden fram tills dess är min att hitta på en bra förklaring till hur den hamnade där i krukan.
Jag ska rapportera löpande hur det går.
Trevlig helg önskar jag alla er som förstår och hade gjort lika dant.
![]()
Jag tyckte den var god. Svårt att motivera priset dock.Jag brukar ju befinna mig i Norge, så det var ett ok pris
Jag tyckte den var god. Svårt att motivera priset dock.
60 spänn.Vad kostade den?
Jag tänkte aldrig på det när jag köpte
60 spänn.
Vad spännande och trevligt!Vilken snäll tjej jag har. Hon överraskar med en egengjord ölkalender till mig!
![]()
Inte säker på att jag alltid kommer att smaka öl samma dag som jag öppnar lådan. Men idag gjorde jag detSkulle vara lysande med ett utlåtande på denna