• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Öl

NiklasF

KS Explorers Club
2-Faktor
Brooklyn Black Ops från 2013 tillsammans med @Kalkyl. Riktigt trevligt!
74091A52-2894-4427-9F57-3761F1DE63C0.jpeg
 

pam00000

Omega
2-Faktor
Drack den på på nyår för två år sedan och den var riktigt bra. Hade inte väntat mig att Brewdog skulle köra den i julkalendern men heder åt dom!

Edit: Abstrakt 22 var det visst, då är denna ännu oprövad.
Dom hade 2st öl från Abstrakt serien i förra årets kalendar. Blev ganska nöjd med urval överallt så bestämde att fortsätta det här året oxå.:)
 

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Är det någon som brygger med Grainfather? Jag hade som plan att bygga ett eget microbryggeri men det är ju så mycket enklare att köpa en Grainfather, förmodligen billigare också! Tips emottages tacksamt!
 

NiklasF

KS Explorers Club
2-Faktor
Är det någon som brygger med Grainfather? Jag hade som plan att bygga ett eget microbryggeri men det är ju så mycket enklare att köpa en Grainfather, förmodligen billigare också! Tips emottages tacksamt!
Jag brygger med Braumeister och är väldigt nöjd med den lösningen. Det är ju inte svar på din fråga, och inte heller det billigaste alternativet. Men det är verkligen enormt smidigt att brygga med.
 
Topp