Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tyckte den var grym!Dugges Most Mellow. Barrel aged stout. 16,7%
![]()
Håller med! Förvånande bra, var lite skeptisk när jag såg att den hade så hög alkoholhalt, men väldigt mjuk. Smak av Ako chokladkola. Den där brunvita som var populär för riktigt länge sedan.Jag tyckte den var grym!
Den där är dunder! Bälgar i mig av den varje gång jag besöker fäderneslandet!
Minns den där som riktigt skabbigJag har aldrig varit ett fan av Dessert in a Can serien och har således inte druckit någon på drygt ett år eller så. Men ikväll tänkte jag att jag skulle utmana mina gamla idéer och prova en på nytt. Den här var inte fullt så söt som många andra, men jag måste ändå säga att jag fördrar en torr stout med låg sötma.
Detta är förvisso en välgjord öl. Men för mig gör den skäl för sitt namn på ett väl övertydligt sätt. Imorgon blir det revansch med någon mer traditionell stout.
![]()
Tyckte den var rätt trist faktiskt.En Imperial Stout jag hittade idag. Kavring, lakrits och lite kakao! Precis de smaker den saluförs med på bolaget! Tiptop! Lite spretig i smakerna men OK.
![]()
Ja jo jag förstår, inte den bästa men den finns tillgänglig.Tyckte den var rätt trist faktiskt.
När du skriver sådär fick de ju bli en beställning![]()
Den här var faktiskt så god att man gråter av glädje inombords! Framförallt caramel tonen slår igenom så lite åt det söta hållet vilket byggs på av apelsin aromen som också är tydlig. Man utforskar någon gråzon mellan öl och drink nästan.![]()