Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har man tid att vänta ett slag kan jag rekommendera Cozy handmade. Dom har i vart fall "Paul Newman style" och även andra varianter på bund.Nu när novemberkylan är ett faktum och vintern står för dörren känner jag att ett brunt bund (20mm) i Paul Newman stil är precis vad jag behöver. Nån som har tips på var jag kan hitta?
Nu när novemberkylan är ett faktum och vintern står för dörren känner jag att ett brunt bund (20mm) i Paul Newman stil är precis vad jag behöver. Nån som har tips på var jag kan hitta?
håller med - min lapp är från CosyHar man tid att vänta ett slag kan jag rekommendera Cosy handmade. Dom har i vart fall "Paul Newman style" och även andra varianter på bund.
Just nu 20% rabatt på hela sortimentet.
Bund Pads, Newman Style
Handmade leather watch straps, Custom Straps, Apple Watch Straps, Watch Travel Cases & other handcrafted leather goods. We ship worldwidewww.cozy.sg
Kunde inte låta bli. Men det tog ett tag.Har man tid att vänta ett slag kan jag rekommendera Cozy handmade. Dom har i vart fall "Paul Newman style" och även andra varianter på bund.
Just nu 20% rabatt på hela sortimentet.
Bund Pads, Newman Style
Handmade leather watch straps, Custom Straps, Apple Watch Straps, Watch Travel Cases & other handcrafted leather goods. We ship worldwidewww.cozy.sg
Supersnyggt!Kunde inte låta bli. Men det tog ett tag.
/B
Förbaskat så snyggt!Högtidsstund; Lemania på rallybund!
Och snyggt!Alcantara på insidan -myyyys