Vilken härlig tråd! Bidrar med mitt första bund från 70 talet köpt NOS för ett tag sedan.
Oh, riktigt jäkla snyggt med ett Rally-Bund! Och supermysig Lemania.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken härlig tråd! Bidrar med mitt första bund från 70 talet köpt NOS för ett tag sedan.
Ser välgjort ut. Varifrån beställde du? Det blev mycket bra.Efter 1 månad i transport har detta bund äntligen anlänt.
Känns välgjort. Ganska grovt och kräver nog sin inkörningsperiod. Det är beställt från Ukraina av ett företag som heter Leathersforce.Ser välgjort ut. Varifrån beställde du? Det blev mycket bra.
Ska testa och kränga på det grova originalbandet på bunden nån dag.Alltså - tja varför inte?
Bra ide! Glöm inte att posta .Ska testa och kränga på det grova originalbandet på bunden nån dag.
Går det att hota med Batman om du skulle få för dig byta ut det där?
Coolt! Storleksmässigt passade bundet ännu bättre till 856B.Vi fortsätter med tvåfärgad variant.
Får jag stilpolisen efter mig eller?
Snyggt! Är det hyfsat mjukt eller blir det ett par tuffa innötningsveckor?Kul med bund Jag hade svårt att hitta ett bra band till min Alpina Startimer men är väldigt nöjd med detta bund från SherpLeatherworks som finns på etsy.com. Tog ca tre veckor då han tillverkade efter beställning.
20 eller 22mm?Det är ganska styvt men formade sig ändå efter handleden rätt snabbt så jag tror inte innötningen blir något problem.
Påminner om mitt gladiatorbund från Ukraina.Kul med bund Jag hade svårt att hitta ett bra band till min Alpina Startimer men är väldigt nöjd med detta bund från SherpLeatherworks som finns på etsy.com. Tog ca tre veckor då han tillverkade efter beställning.
20 eller 22mm?
Tror din Alpina skulle bli grym på det här bandet;
Det där är ju inte bund .Tror din Alpina skulle bli grym på det här bandet;
Det där är ju inte bund .
Förstår inte vad du pratar omDet där är ju inte bund .