• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ropen skalla, Bund åt alla!
3BB97AF4-C126-47E7-A1FD-6F1AF4B205C6.jpeg

Kul tråd. Jag hade missat att den fanns fram till idag.
Bund strap är verkligen coolt. Kan bli ett riktigt lyft för en annars lite trist klocka. Personligen är jag lite förvånad att man ser så få bund strap som man gör.
Här är min Citizen på bund-strap.
Jag är medveten om att denna kombon innehåller alla tänkbara fel. Dykare på massor av läder. 80 tals klocka på 70 tals inspirerat band. Digitalare på bund strap osv. Men jag gillar det. Faktum är att jag tycker mycket bättre om den här klockan sedan den fick bund strap. Innan tyckte jag den var rätt trist.
20210128_135138.jpg
20210128_135142.jpg

Ser riktigt fint ut. Beställde du bara plattan?

Tack så mycket.
Beställde bara plattan då det var första gången jag handlade av dem, mest för att kolla kvalitet mm.
Kvalitet och leveransen var det absolut inget fel på så blir garanterat fler köp från dem.
Väldigt mjukt och följsamt från första stund, precis som originalbandet på klockan (som jag förövrigt använder till bundplattan).
Tillverkning och leverans fram till dörren med DHL på tre dagar.

Tack så mycket.
Beställde bara plattan då det var första gången jag handlade av dem, mest för att kolla kvalitet mm.
Kvalitet och leveransen var det absolut inget fel på så blir garanterat fler köp från dem.
Väldigt mjukt och följsamt från första stund, precis som originalbandet på klockan (som jag förövrigt använder till bundplattan).
Tillverkning och leverans fram till dörren med DHL på tre dagar.
Det gick fort! Vad valde du för trådfärg? Vit. cream? Finns någon standard eller tillverkas alla?

Får bli en sådan med cremevita stygn till 856B och Typoonlädret från Rios1931. Tack för tipset.

1614171394589.png

Blev också sugen igår och beställde ett liknande med band i förhoppningsvis samma färg.
Tänkte ha till Sinn 356 i mars så verkar ju hoppfullt att det är snabb leverans också, har iofs lite mer band på väg in också så det löser sig säkert :)

Tillbaka
Topp