Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser riktigt fint ut. Beställde du bara plattan?
Ser riktigt fint ut. Beställde du bara plattan?
Det gick fort! Vad valde du för trådfärg? Vit. cream? Finns någon standard eller tillverkas alla?Tack så mycket.
Beställde bara plattan då det var första gången jag handlade av dem, mest för att kolla kvalitet mm.
Kvalitet och leveransen var det absolut inget fel på så blir garanterat fler köp från dem.
Väldigt mjukt och följsamt från första stund, precis som originalbandet på klockan (som jag förövrigt använder till bundplattan).
Tillverkning och leverans fram till dörren med DHL på tre dagar.
Det gick fort! Vad valde du för trådfärg? Vit. cream? Finns någon standard eller tillverkas alla?
Får bli en sådan med cremevita stygn till 856B och Typoonlädret från Rios1931. Tack för tipset.Trådfärgen jag valde var c9 Grey. Jag tror att alla tillverkas på beställning.
Får bli en sådan med cremevita stygn till 856B och Typoonlädret från Rios1931. Tack för tipset.
Det där var ju riktigt snyggt och exklusivt. Var köper man sånt?
Det där var ju riktigt snyggt och exklusivt. Var köper man sånt?
NejGold dollar på Bund. Kan det bli bättre?
Snyggt!Nytt svart bund från Polen .
Tackar.Snyggt!
Japp det bestämmer vi.Är detta att betrakta som bund?
Den är hemsk Inser att jag säger emot mig själv en smula, men Blu1 tycker jag är en riktigt bra U1a. Grym sommarklocka.
Sinn och Bund är bra!Nytt svart bund från Polen .
Gillar det gula skarpt och det faller nog in under Bund.Är detta att betrakta som bund?
Väntar oxå på leverans från Singapore & CozyLeverans från Singapore. Se men inte röra förrän april .
Leverans från Singapore. Se men inte röra förrän april .
Jag är inte besviken.Väntar oxå på leverans från Singapore & Cozy
Det förstår jag! Sitter den skönt?Jag är inte besviken.
Tack!Snyggt!
Najs tryDet förstår jag! Sitter den skönt?
Haha, värt ett försökNajs try
Ser fram emot att se den i OWGM-tråden.Haha, värt ett försök
OnT:
Den ser ut att bli jävligt bra. Jag kommer kunna köra med mitt bund på owgklockan då måtten är perfa, tilltänkta klockan är ute på service utan info om när den återkommer så jag borde klara mig