Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Storleken var passande. Kanske olja in lappen med färgad olja? Fick du med något verktyg?Hehe försöker starta ny trend med tvåtonigt..
Mja inte helt lyckat men värt ett försök.
Ska försöka göra det mörkare så det passar Rios bandet.
Japp ett litet verktyg kom med.Storleken var passande. Kanske olja in lappen med färgad olja? Fick du med något verktyg?
Citerar mig själv eftersom jag fick ett snabbt och klokt svar av Cozy. De antar att bandet deformerats efter produktionen och under tiden det skeppats, så de ska fixa ett nytt mindre band direkt på måndag när de är tillbaka till verkstan och skicka det gratis till mig. Klart nöjd över detAllt var frid och fröjd tills jag insåg att det långa bandet inte var 20mm utan 22mm så jag fick den korta rätt men den långa fel. Ska höra av mig till dem och se hur de vill lösa det
Trist att det blev så när det äntligen kommit. Ser annars väldigt fint ut. Du ska inte testa att slipa ner bredden till 20mm på den långa delen så du kan testa? Du har ju inte så mycket att förlora tänker jag. Vi vill ju se.Allt var frid och fröjd tills jag insåg att det långa bandet inte var 20mm utan 22mm så jag fick den korta rätt men den långa fel. Ska höra av mig till dem och se hur de vill lösa det
Ge det en chans. Tyckte den "fyrkantiga" boetten matchade bundet. Stort: ja. Kan du inte posta ett par bilder med den på armen?Jag beställde hem ett bund strap till min nya Amphibia men det blev inte så bra. Det blev för mycket på något vis.
Däremot blev jag väldigt nöjd med själva bandet utan bund plattan.
Jag tänkte därför att nån annan skulle få nytta av den bund plattan.
Den är lätt assymetrisk för att ge plats till stor krona. Ex Panerai.
Urspungligen köpt här. Se länk.
https://www.watch-band-center.com/watchstrap-p8509h413s416-Watch-band-22mm-blac.html
Om någon vill ha den så skicka PM så får ni den. Alltså ingen säljannons detta utan den som vill ha den får den mot löfte om att visa upp bild på denna tråd hur det blev.
Nja. Jag trivdes så bra med armbandet i sig, och faktum är att jag har ett annat bund på ingående. Så beslut om donation ligger fast.Ge det en chans. Tyckte den "fyrkantiga" boetten matchade bundet. Stort: ja. Kan du inte posta ett par bilder med den på armen?
Snyggt! Handledsskott önskas.
Äntligen det bruna bund från Watchstap Heaven som jag väntat på Kanske att lappen är någon millimeter för bred, men det är okej. Den är så mjuk och följsam!
Snyggt! Handledsskott önskas.
Bådar gott .
Inte mycket till handled iofs
Återkommer.
Här är det i alla fall handled på enda sidanSnyggt! Handledsskott önskas.
Hittade denna också. Här syns det tydligt att lappen är lite lite för bred tycker jag.Snyggt! Handledsskott önskas.
Här är det i alla fall handled på enda sidan
Riktigt snyggt bund! Passar superbra på den klockan också. Här kommer första handledsskottet på mitt nya.Hittade denna också. Här syns det tydligt att lappen är lite lite för bred tycker jag.
Tack!Riktigt snyggt bund! Passar superbra på den klockan också. Här kommer första handledsskottet på mitt nya.
Natobund? Hur som helst platsar det fint i denna tråd .Är Rubberb Cuff bandet att betrakta som ett Bund?
41mm blir klockrent. De svarta bandet var slutsålt när jag kollade idag.Nu har jag skärt av en bit på den felaktiga biten, nya kommer på tisdag. Nu saknas bara klockan som är tänkt att användas på bundet - en 41mm som ska komma tillbaka från service Nu i April. Certinan som är på nu är 44mm och känns nästan för stor för plattan (40-44).
Jepp. Förhoppningsvis blir även stitchen (C-1) perfekt med fejk-lumen vilket gör det hela ännu bättre. Sen lite matt svart dial, wawawiiiiwa41mm blir klockrent. De svarta bandet var slutsålt när jag kollade idag.
Då så - några minuters gnuggning med rapsolja på lappen stämmer det bättre.Hehe försöker starta ny trend med tvåtonigt..
Mja inte helt lyckat men värt ett försök.
Ska försöka göra det mörkare så det passar Rios bandet.
Det blev ju sjukt bra!!Då så - några minuters gnuggning med rapsolja på lappen stämmer det bättre.
Tack för tipset @R.Capac ska Bundmästaren