Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Orders open 17:00 Swedish time tomorrow from the website. I ordered through forasec allready- Dark blue with 12 hour stainless bezel. According to forasec they were sold out of their allotment upon release. From the sounds of it on WUS, it will be an imediate sell out in Vancouver as well.Har fallit för dessa. Prisvärda och riktigt clean design. Synd bara att ingen har svart urtavla som i fjol (som jag förstår det) Snart kommer årets batch:
http://halioswatches.com/seaforth/
Orders open 17:00 Swedish time tomorrow from the website. I ordered through forasec allready- Dark blue with 12 hour stainless bezel. According to forasec they were sold out of their allotment upon release. From the sounds of it on WUS, it will be an imediate sell out in Vancouver as well.
My favourite aswell. But I wish it was in black.
In most of the instagram pictures it looks very dark, almost like black with a bit of "AR blue". I like that it has a bit of colour. The black ones were nice though. I kind of wish these ones were no-date like the first batch, but the upgrade to an ETA is probably nice. Apparently he's working on a new watch- 38mm, thin, sports watch with bezel, possibly friction bezel, 20ATM-ish, not a continuation of the Seaforth. He did also mention that if he does a Seaforth III, he's thought about the blue dial but with gold index/hands. I haven't heard any other comments from him about other possible colours in any eventual third series.My favourite aswell. But I wish it was in black.
True true. Beautiful no matter what
Here's an actual picture of the blue with a steel dive bezel. Its very dark
.... and the site has crashed
Grymt snygg, allt känns rätt på den klockan. Tror den skulle göra sig bra på mesh också.Ännu en bild på min Nezumi.
Är grymt nöjd med finish och detaljer.
Bra storlek. Gillar vintage looken på den.
Damn den var fin!Herrejösses ; )
Ni får förlåta mig , jag kunde inte hålla mig. Beställde en phoibos wave master 300m mitt i natten.
Ända sedan jag sålde av min gröna certina actiondiver har jag haft abstinens efter grönt.... Skeppas visst från deras lager i England.
Bjuder på en bild med. Känns skönt nu efteråt....haha vilken watch-junkie man är.
Ahhhhhhh en liten snabbfix.
An extra day for everyone to decide
Idag kör vi en Zelos!
Brutal (och brutalt bra!)
Ja det är helt klart en rejäl pjäs! Men den tål förhoppningsvis en del stryk, kunde kanske ha suttit ett roligare urverk i men nu köpte jag den å andra sidan inte för insidan
Tycker om seikoverket, tåligt och lätt tillgå nytt/delar för mindre pengar
Mitt mikromärke bidrag!
Geckota säljs ju utav Royal Straps där vi även har lite KS-rabatt. Har själv köpt en trevlig flygare därigenom. Mycket bra att handla av med snabb kontakt och utomordentlig service.Tycker om Geckota riktigt mycket, synd bara att de är så svåra att få tag på. Såg att en Prototipo låg ute någonstans men inte den där snygga "all-black"...
Ja, där ser man, har inte alls hittat den sidan, tack för rekommendationen!Geckota säljs ju utav Royal Straps där vi även har lite KS-rabatt. Har själv köpt en trevlig flygare därigenom. Mycket bra att handla av med snabb kontakt och utomordentlig service.