Kan bara beklaga att du med all din erfarenhet inte kommit längre i dina "värderingar". Har du svårigheter att tyda bilder kan du fråga oss, metallsprickor i ett boettlock som endast finns på utsidan av ett repat boettlock är något av ett unikum. Skulle du kunna lägga ut orden om hur dessa skapas och hur vanligt förekommande de är? Har du även svårigheter att tyda min text är det bara att fråga, jag hjälper dig gärna även där.Nu tycker jag att du satt på dig en alldeles för stor vapenrock pojk. Bilden är manipulerad (ingen foliehatt att vara kunnig och erfaren i ett bildbehandlingsprogram), en bild visar tydligt sprickor eller om du vill kalla det revor. Jag har sett flera baklock med liknande skador. (Jag kan ju ha större erfarenhet än dig och sett fler skadade boettlock/ militärur). Frågan är om man vill köpa ett ur som inte håller "budgetnivå" om bilder visar på skador. Och Hasse ville ha åsikter och erfarenheter. Det visas bilder med och utan skador, då blir det konstigt.
Som sagt, frågan är om urets skador gör det värt att köpa. Nu har ju Hasse fått returrätt på uret och bestämt sig för att genomföra affären, så mina "konspirationsteorier," och ditt ifrågasättande av mina åsikter blir ju tämligen överflödiga.
Slutligen tycker jag ditt skriftspråk behöver förbättras och att det skrivs antingen ett påstående eller en fråga och inte som nu, med ett påstående som avslutas med ett frågetecken.