W10 från 79 idag igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar din Citizen trippel @SjööSandström. Här är min;
Du råkar inte ha några länkbitar över ? min sitter liite trångt på handleden.
Härligt, vilket nr är det på den? Fick aldrig nåt svar förra gången jag frågade:=)Lägger upp min nya klocka här med, bara för att jag är så nöjd
Godkväll på er!
/SS
Hoarder! Mycket fint!Dagens samlingsbild innan återgång till bankfacket imorgon.
Och så en bild där jag lagt upp dem från den jag anser värdefullast/coolast och neråt.
/ss
Galet bra, och stort grattis till Lemania Viggen! Har du kvar någon tg195 också?Dagens samlingsbild innan återgång till bankfacket imorgon.
Och så en bild där jag lagt upp dem från den jag anser värdefullast/coolast och neråt.
/ss
Galet bra, och stort grattis till Lemania Viggen! Har du kvar någon tg195 också?
Stringent och jäkligt bra!Dagens samlingsbild innan återgång till bankfacket imorgon.
/ss
Stringent och jäkligt bra!
Grymt bord, tack för du delar med dig
- Trevlig samling! den Men inte ska du ha dina ur i ett bankfack, då är det ju ingen glädje med dem, tycker du ska ha din samling i ett vitrinskåp med fin belysning och proveniensbeskrivning om uren. Det är en heminredning som heter duga.
Lägger upp min nya klocka
Godkväll på er!
Batch #1 klocka nummer #076
Just 76 är ju extra kul när man har funderat på det där med årsklocka eller inte och dess eventuella betydelse... och så råkar man själv vara född just 76, så, ja 2 flugor i en smäll om man så vill
/SS
Lemania Dive supervisor
Va?Den där är snuskigt bra!
Läst tråden? Det verkar inte vara något som stämmer på den. Därav min undran om du visste mer än vi?Du undrar varför jag gillar en udda militär-Lemania i kanonskick? Dessutom med fin kontrast mellan den svarta tavlan och de gula index och visarna.
Läst tråden? Det verkar inte vara något som stämmer på den. Därav min undran om du visste mer än vi?
Jag kollar MWR. http://www.mwrforum.net/forums/forumdisplay.php?22-The-Post-Exchange-PXPå vilka auktions- och annonssajter tycker ni det finns mest och bäst militärur?
http://www.ebay.com/itm/Lemania-vin...612006?hash=item1a2814f5e6:g:L-sAAOSw4CFYz~I~
Är sugen på en Majetek, men undrar vad ni med lite mer kött på benen säger om tavlan på klockan i länken ovan. Ommålande index eller var de så de såg ut från början? Antar att kronan inte är original heller?
Hahaha. Jag förstår. Då lägger jag ner det spåret och tar åtminstone med mig ett gott skratt.