Precista från 82 på falklandstrap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad fick du ge för en sådan? Om du köptKanske ingen militärklocka i vanlig bemärkelse men en klocka använd av en officer i den argentinska armen!
I min värld blir det då en militärklocka
Vad fick du ge för en sådan? Om du köpt
Den där boettformen är så galet snygg!Inte nog med att dom är duktiga på hockey och öl, dom flög med gilt också. Har ni inte läst tråden som @Donkii skrivit så är det dags!
https://klocksnack.se/threads/eterna-majetek-en-tidsresa.49637/
Ja jag tycker också det, härlig storlek med mycket själ och charm. Jag har haft en hemlig crush på dem enda sedan vintage GTGn i höstas då @Weasel och @Gummo hade med sig dem. Jag vet att det finns några Eternor på forumet, men jag har inte sett Longines eller Lemania varianterna.Den där boettformen är så galet snygg!
No offense, men tycker nog Longines:en är snyggast, med subsekund och katedralvisare!
None taken Jag förstår dig, men för mig har reissuen sabbat den tycker jag. Den är superfin, men jag får en dålig smak i munnen när jag tänker på hur man sabbat arvet.No offense, men tycker nog Longines:en är snyggast, med subsekund och katedralvisare!
None taken Jag förstår dig, men för mig har reissuen sabbat den tycker jag. Den är superfin, men jag får en dålig smak i munnen när jag tänker på hur man sabbat arvet.
Någon borde ha reagerat på deras designavdelning, men icke. Ser riktigt kakkigt ut med ramen runt datumfönstret som skär genom subsekunden.Med datum dessutom :/
Tråkig boett! Grattis!
Med datum dessutom :/
Ligger en ute på köp och sälj. Kanske skulle hugga den bara för att provocera i den här tråden!Någon borde ha reagerat på deras designavdelning, men icke. Ser riktigt kakkigt ut med ramen runt datumfönstret som skär genom subsekunden.
Helt rätt tänktLigger en ute på köp och sälj. Kanske skulle hugga den bara för att provocera i den här tråden!
Ligger en ute på köp och sälj. Kanske skulle hugga den bara för att provocera i den här tråden!
Helt rätt tänkt
baksidan?Lemania Dive supervisor
Den ser inte bekant ut, någon som sett en innan?Lemania Dive supervisor
jodå, de finns, fast det exet ser väldigt gul och fin ut i lysmassan, och fel visare tror jag, misstänkt spinkiga luggar (kan va vinkel el polering, borde vara EPSA-boett) men om baksidan ser rätt ut så kan den vara korrekt, och cool som f-n...Den ser inte bekant ut, någon som sett en innan?
Häftig! Visarna ser luriga ut! Är det en med lysmassa och en utan.Lemania Dive supervisor
Lägg gärna upp fler bilder, tycker inte boetterna ser likadana ut. Sedan ska de inte ha lysmassa på siffrorna?Tyvärr slipad. Har varit i kontakt med Konrad K som gjorde bedömningen att den var äkta vara,