Ser tyvärr inte rätt ut. Fel verk och det är ingen Compressorboett.Kan börja med den här.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser tyvärr inte rätt ut. Fel verk och det är ingen Compressorboett.Kan börja med den här.
Det är ett ämne som är debatterat, finns fler utan compressorboett. Saxat här från MWR
Teorin är att de enl pkt 3 enbart skulle vara 'stänksäkra' och avsevärt billigare än sina djupgående kollegor.
Finns det fler av denna generationen som inte har en Compressorboett?Det är ett ämne som är debatterat, finns fler utan compressorboett. Saxat här från MWR
Teorin är att de enl pkt 3 enbart skulle vara 'stänksäkra' och avsevärt billigare än sina djupgående kollegor.
Kan börja med den här.
ok, det ser nog ut så på bilden,Är på resa och hade dessa bilder, tar kort till helgen, tror inte det är snäpplock.
15 jewels inger inte förtroende? ....är det nåt annat särskilt du tänker på? märkning? avsaknad av serienummer?Jestanes....Made in India? Är det tillåtet att vara mycket skeptisk till den uppenbarelsen?
De är fr 60-talet. Se utdrag ur Knirims bok ovan och läs på mwr.Lemania dive supervisor från 40-talet?
Inger det något förtroende i dig Niklas?
GMT Andy får gärna berätta var han kommit över den klockan
Har du någon koll på hur många av respektive märke försvaret köpte in?Kronmärkt vintagetrippel:
Har du någon koll på hur många av respektive märke försvaret köpte in?
Vore intressant att veta hur pass valiga eller ovanliga dom är, jag har själv Candinon men har aldrig sett den som heter "Rolma"(?)Nej inte en susning , tyvärr.
De är fr 60-talet. Se utdrag ur Knirims bok ovan och läs på mwr.
Jag vet inget om de här modellerna. Men det verket hade jag gissat på tidigare än 60-tal. Finns det inget serienummer på det? Vita verk slutade väl Lemania med framåt 50-talet. Fast det kanske inte gäller dessa specialare?De är fr 60-talet. Se utdrag ur Knirims bok ovan och läs på mwr.
Bra info, jag håller med, klart misstänktJag vet inget om de här modellerna. Men det verket hade jag gissat på tidigare än 60-tal. Finns det inget serienummer på det? Vita verk slutade väl Lemania med framåt 50-talet. Fast det kanske inte gäller dessa specialare?
Grym! Nånstans 70-tal eller?
Pontiac från Belgiska flygvapnet
Pontiac från Belgiska flygvapnet
Inte undra på den kändes bra. Objektivt bästa årgången.En 73.a
Pontiac verkar ha gjort ett gäng varianter under namnet Memomatic med varianter på den boetten.Boettformen är nog vanligt förekommande från 70-talet , helt olik är den dock inte,