Tack det var bra tips! Ska snacka med demKolla med AWstraps @ANALOGUE
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack det var bra tips! Ska snacka med demKolla med AWstraps @ANALOGUE
Tillhör den militära administrationen
Ja det står "Tillhör den militära administrationen"Står det något på baksidan?
Riktigt hal. Snyggt fångat.Tillhör den militära administrationen
Tackar!Riktigt hal. Snyggt fångat.
Riktigt fin!Brittisk krigare
Tack! Den hänger med den 27e, så får du se den live.Riktigt fin!
Snygg! Tysk?
Stämmer braSnygg! Tysk?
Cool! Finns det någon märkning eller så?IDF Shayetet 13 Seiko.
Cool! Finns det någon märkning eller så?
Ball. Förstår inte vad den gör i denna tråd dock?Sneglat på denna budget-klocka (600kr) ett tag och slog till. Men hade läst på dåligt. Visst är den snygg, men boetten är helt i plast
Känns... plastigt.
Klockan är, i mina ögon, åtminstone ett försök att vara ett militärur, eller i alla fall efterlikna Timex tidigare militära modeller.Ball. Förstår inte vad den gör i denna tråd dock?
Edit: eller den är kanske issued?
Edit två: är den ens vintage?
Klockan är, i mina ögon, åtminstone ett försök att vara ett militärur, eller i alla fall efterlikna Timex tidigare militära modeller.
Det behöver väl inte vara vintage eller för den delen issued för att platsa i tråden?
Eller?
I så fall ber jag om ursäkt.
Ah, well.En icke issued klocka är ju aldrig militär, militärinspirerad kanske, men inte militär. Sen hänger du ju i vintageavdelningen.
Haha, inget att be om ursäkt för, knappast så att du är den förste!Ah, well.
Ber om ursäkt och lovar att aldrig göra om det.
För bra? Plätteringen är ju delvis bortnött?Vad säger panelen? Tycker boetten är riktigt bra, men är den för bra?
Riktigt raketbra! Får man fråga om du har något årtal på denna skönhet?