Nero13
Silver
Har sett den innan dok lite för saftigt pris för min plånbok plus att RAF seikon han har till salu köpte han av mig för några månader sedan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har sett den innan dok lite för saftigt pris för min plånbok plus att RAF seikon han har till salu köpte han av mig för några månader sedan
Grymt snygg och inser nu att jag måste jaga rätt på en till mej själv...;-) vad heter modellen?Velat ha en sån här i åratal och fuskat med Adanacs och Marathon. Nu sitter äntligen fetingen på armen
Benrus Type ll class AGrymt snygg och inser nu att jag måste jaga rätt på en till mej själv...;-) vad heter modellen?
Benrus type II class A. edit: 2a på den bollen.Grymt snygg och inser nu att jag måste jaga rätt på en till mej själv...;-) vad heter modellen?
Köp! Här är det enklare med Omega där man bara kan beställa hem ett extract of the archives.Undrar in det finns någon vettig historia bakom denna....
https://www.worldoftime.de/en/rolex.vintage/explorer-20398.html
Xakt......den där graveringen kan kosta mer än det smakar....Köp! Här är det enklare med Omega där man bara kan beställa hem ett extract of the archives.
Hyffsad tvek på den.Undrar in det finns någon vettig historia bakom denna....
https://www.worldoftime.de/en/rolex.vintage/explorer-20398.html
Snyggt armband, matchar klockan suveränt.Hela helgen med denna.
Mycket trevlig!Äntligen fått hem min Waltham A-17 cal 6/0-d 1950 med hackfunktion. Skicket långt över förväntan.
Den släpptes i samband med Koreakriget så chansen finns att den här flugit där.
Tusen tack, ja den är riktigt trevlig.Mycket trevlig!
Äntligen fått hem min Waltham A-17 cal 6/0-d 1950 med hackfunktion. Skicket långt över förväntan.
Den släpptes i samband med Koreakriget så chansen finns att den har flugit där.
Äntligen fått hem min Waltham A-17 cal 6/0-d 1950 med hackfunktion. Skicket långt över förväntan.
Den släpptes i samband med Koreakriget så chansen finns att den har flugit där.
Mycket snygg! Gillar vi!!!!
Kul att ni gillar den! Jag kan varmt rekommendera en sån här till samlingen.Mycket trevlig pjäs!
Mycket läcker. Härligt skick.Torsdagssoppa med torsdagsklocka:
Gäller att välja verktyg med omsorg också...
Torsdagssoppa med torsdagsklocka:
Gäller att välja verktyg med omsorg också...
Mycket läcker. Härligt skick.
När låg du inne som KJ?Mitt bidrag till militärur en Candino.