KungligÄntligen får man posta här då .
Grana D-märkt (Luftwaffe)1939-43 med Kurt Freres 331 verk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
KungligÄntligen får man posta här då .
Äntligen får man posta här då .
Dagens och morgondagens
Tre kronor City
Tack Ser att du också har en Bund så då kanske du gillar bilder på mina två vapenbröder från kalla krigets dagar, postade dem i tråden i våras.Fantastisk klocka som ser ut att var i ett kanonskick! Kul! Ta väl hand om den!
Den där lemanian är både grym och prisvärd!
Tack Ser att du också har en Bund så då kanske du gillar bilder på mina två vapenbröder från kalla krigets dagar, postade dem i tråden i våras.
Oj, två riktigt fina!
Tack Ser att du också har en Bund så då kanske du gillar bilder på mina två vapenbröder från kalla krigets dagar, postade dem i tråden i våras.
Kungen.Royal Navy Fleet Air Arm Lemania 818
Grattis. Mycket läcker krigare.Velat ha en sån här i åratal och fuskat med Adanacs och Marathon. Nu sitter äntligen fetingen på armen
Stilig! Är det samma klocka som Grana’s bidrag till dirty dozen?Äntligen får man posta här då .
Tackar. Ja mer eller mindre iallafall, små variationer. Tror det är KF320 i de flesta DD Granorna. Lite lustigt att de producerade klockor åt båda sidor, fast det finns ju pengar i krig så...Stilig! Är det samma klocka som Grana’s bidrag till dirty dozen?
Skitfräck!Den här rackaren fick sig en välförtjänt service av en välkänd forummek under hösten. Nytt glas, ompackad krona, nya packningar och genomgång av verket. Alla originaldelar sparas så klart. Den har klarat provtryckning och är tät; men ärligt talat så kommer jag hålla den ifrån vatten så gott det går...
Fin!Dirty Dozen Timor.
Svalt intresse för denna på K&S.
Tack! Fått lite samma känslaFin!
Tror det är svalt generellt på K&S förutom för moderna överprisade SportRolex såklart
Köp min Dodane.Måste skaffa mig en till issued så jag kan varva lite!!
Är ute efter något svensktKöp min Dodane.
Jag sålde mina till någon i Norge. Kan kolla om han vill ha fler.Dirty Dozen Timor.
Svalt intresse för denna på K&S.