Grymt! Grattis.Det här känns bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt! Grattis.Det här känns bra!
Snygg debut Välkommen ut ur garderoben!Efter att varit "sleeping member" i gemenskapen på KS under ett knappt år känner jag att jag vill bidra med denna!
Välkommen och det var en trevlig bund.Efter att varit "sleeping member" i gemenskapen på KS under ett knappt år känner jag att jag vill bidra med denna!
Bra förstapost. Och härlig Bund.Efter att varit "sleeping member" i gemenskapen på KS under ett knappt år känner jag att jag vill bidra med denna!
Mycket bra! Snygg matchning med nagellacket! Inte många på forumet som skulle våga det på jobbetDottern tog en av de kronmärkta idag, innan hon drog till jobbet.
Jag tyckte att den passade riktigt bra!
Vad kommer kronstämpeln ifrån? CoolGod kväll
Söndagsdrinken
En viggen eller fanns den för flera truppslag?God kväll
Söndagsdrinken
Vad kommer kronstämpeln ifrån? Cool
En viggen eller fanns den för flera truppslag?
Gammalt svenskt militärt pistolhölster.
Nej, ’Viggen’ unik för flygvapnet.
Det var den som lurade mig att tro den var för marktruppernaVad kommer kronstämpeln ifrån? Cool
Åfan. Vilket hölster?Gammalt svenskt militärt pistolhölster.
Nej, ’Viggen’ unik för flygvapnet.
Åfan. Vilket hölster?
Tack. Anders är kung på udda band Kollar med honom. Är nämligen lätt hölsternörd.Jag tror jag lät att det är @Anders W sol har snidat bandet - han kanske vet? Vill minnas att jag löst att det var för flygvapnet.
Tucker också att det ör mycket snyggt, speciellt till klockan.
Är nämligen lätt hölsternörd.