donpasta
Silver
@rogart-63 om du frågar snällt![]()
Super bra får se vad det är kompisen skickat hem till mig om det är något att ha så hojtar jag till honom. Är det inget jag vill ha kanske någon annan vill ha den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@rogart-63 om du frågar snällt![]()
Vore kul. Tror jag@rogart-63 om du frågar snällt![]()
Vore kul. Tror jag![]()
Borde ju vara ett ganska simpelt verk, tänker jag och du är ju hundra resor bättre än jag!!Vore kul. Tror jag![]()
Brukar vara baumgartner verk i dom. Tyvärr stiftankarverk men hyfsat lättservade.Borde ju vara ett ganska simpelt verk, tänker jag och du är ju hundra resor bättre än jag!!
Enda anledningen till att köpa en Applewatch om du frågar mig.Musse Pigg sa vi...
Här har du en batmanmoddad batmanHur King vore man inte om någon kunde modda och tillverka en Läderlappen-Rolex!
Tänk;
![]()
Två nya klockor från Swatch plus lite intressant läsning.
https://www.hodinkee.com/articles/swatch-spot-mickey-and-mirror-spot-mickey-damien-hirst
Klart värt att undersöka vidare!!
Svincoola! Kul släpp som ska vara öppet under kort tid också. Får se om man kommer ihåg, då är jag sugen på en.Två nya klockor från Swatch plus lite intressant läsning.
https://www.hodinkee.com/articles/swatch-spot-mickey-and-mirror-spot-mickey-damien-hirst
Lite trist att den snyggaste av dom två är dam versionen! Dvs dim 34 mm.
![]()
I morgon 18/11 och bara i morgon är den tillgänglig under 24h, limiterad till 1 999 ex!!
Den andra finns tillgänglig i 19 999 ex.
Ska sova på saken men det blir nog en 41 mm i morgon.
34 mm är knappast en damstorlek.Lite trist att den snyggaste av dom två är dam versionen! Dvs dim 34 mm.
![]()
I morgon 18/11 och bara i morgon är den tillgänglig under 24h, limiterad till 1 999 ex!!
41mm finns (fanns?) att köpa redan nu. Bara den mindre som säljs imorgon.Lite trist att den snyggaste av dom två är dam versionen! Dvs dim 34 mm.
![]()
Japp, eller om 1h & 12 min om dom går på CET41mm finns (fanns?) att köpa redan nu. Bara den mindre som säljs imorgon.
Nej, kanske det men är lite litet för oss över 190cm34 mm är knappast en damstorlek.
Vald sanning, fungerade förr när modet var annorlunda.Nej, kanske det men är lite litet för oss över 190cm
Jag läste att de skulle börja säljas 02:00 EST dvs 08:00 CET, men lita inte på mig här.Japp, eller om 1h & 12 min om dom går på CET
Klockan 08:00 här är det väl ändåJapp, eller om 1h & 12 min om dom går på CET
Jag läste att de skulle börja säljas 02:00 EST dvs 08:00 CET, men lita inte på mig här.
Bara att hålla sig vaken dåKlockan 08:00 här är det väl ändå
Vakna nu!Bara att hålla sig vaken då
Klockan 08:00 här är det väl ändå
De släpptes på Swatch Sverige vid 00:30-snåret inatt! Redan slutsålda vad det verkarBara att hålla sig vaken då
fan och det säger du nuDe släpptes på Swatch Sverige vid 00:30-snåret inatt! Redan slutsålda vad det verkar![]()
Sorry! Hektiskt natt du vetfan och det säger du nu
japp, helt slutsålda