Hej här finns en från samma säljare som jag köpte min:Vill ha !! Finns de några tips vart/ vad man skall söka på för att hitta?![]()
https://www.tradera.com/item/332476120
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej här finns en från samma säljare som jag köpte min:Vill ha !! Finns de några tips vart/ vad man skall söka på för att hitta?![]()
Hej,Vill ha !! Finns de några tips vart/ vad man skall söka på för att hitta?![]()
Tack!Älskar tråden! Musse Pigg ÄR förstås klassikern, men skulle man kunna tänka sig att justera rubriken så att t.ex. även Kalle Anka omfattas? Typ 'tråden om Disney-klockor'?
Bara ett ödmjukt förslag till trådstartaren som har forumets kanske bästa Disneyklocka, @Margarinkungen![]()
Absolut!! Välkommen till klocknördarnas VIP klubbFår man vara med och leka med de stora grabbarna??
![]()
Absolut!! Välkommen till klocknördarnas VIP klubb
Din klocka är kung !Yo dudes!
![]()
Dåligt drag i tråden
Tack så mycket!Din klocka är kung !
Mycket bra, kul köpDette var en artig tråd.
Måtte bare kjøpe denne på impuls....
![]()
Roligt att göra er sällskap i denna förnäma klubb! Snöat in på Musse-klockor senaste månaden - inspirerad av den här tråden. Detta är Ingersolls nyutgåva av originalet från Chicago Fair 1933. Denna nyutgåva lanserades på Baselworld 2011 och såldes några år (?) därefter. Hittade ett NOS-exemplar, bytt till ett lite trevligare band. Kul!
Se där! Stort grattis!
Tack. Haft den ett tagSe där! Stort grattis!
oboj...var köper man den ? vill ha. vill.![]()
"Jam Home Made" powered by citizen.
![]()
![]()
![]()
Nya ögon för varje veckodag.
Går det inte att bara haka tillbaka blecket? Tycker det ser helt ut.jag hittade denna ute på promenad med katten. tycker den är ursöt..(!)..
men när jag skulle sätta i nytt batteri så lyckades jag ha sönder blecket... klåpare....jag är otröstlig . tänkte ju ge den till någon.
vet nån här vilken butik eller webshop som kan tänkas sälja just en sån ?
detta är alltså ingen annons, jag försöker bara hitta en butik...
på boetten står disney avronel men jag googlar mig trött utan att hitta..
![]()
![]()
Var sitter Rolexloggan? Glaset?såg denna när jag var i japan!!
riktigt fräck
![]()