• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Netflix >>>>>>>>>

Chuck

Patek
2-Faktor
Lyfter med tipsa om miniserien Bodyguard. Spännande!
81625A60-A729-4A48-BD64-47FF348717F0.jpeg
 

RBJSWE

Cartier
Kan rekommendera serien Lovesick. Handlar om en snubbe som visar sig ha klamydia (eller gonorré) och ska kontakta alla gamla ligg. Man får följa hur dom hamnade i säng. Lättsam och stundtals rolig.
 

MARTINOV

Cartier
Ozark, droger, karteller, pengatvätt och white trash i en salig blandning. Den är över förväntan hittills iaf vilket var ngt oväntat!

Håller med, Ozark är grymt! Paret Snells är ju dom ultimata serie-skurkarna :D Även säsong 2 håller måttet!

Kan för övrigt rekommendera "You're the worst", kul komediserie om två dysfunktionella och cyniska människor som blir kära och försöker få det att funka.

Mr Selfridge är också grymt bra, en dramaserie om ett varuhus i London lät ju inte jätteexalterande men den är verkligen sevärd.
 

Salesmayne

Panerai
Håller med, Ozark är grymt! Paret Snells är ju dom ultimata serie-skurkarna :D Även säsong 2 håller måttet!

Kan för övrigt rekommendera "You're the worst", kul komediserie om två dysfunktionella och cyniska människor som blir kära och försöker få det att funka.

Mr Selfridge är också grymt bra, en dramaserie om ett varuhus i London lät ju inte jätteexalterande men den är verkligen sevärd.

Mr Selfridge är riktigt bra. Okej jag överdrev en aning, men då design är min drog och jugend och art deco perioden råkar vara mina favoriter så blev jag tvungen att ladda ner och köra igenom allt.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Kan bara hålla med om att Bodyguard är mycket sevärd. Tycker ofta att engelska produktioner trumfar amerikanska och den här osar engelsk kvalitet. Befriande också att det inte är några storstjärnor med vilket bidrar till den autentiska känslan.

 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
En till engelsk produktion men med ett något annorlunda tema än Bodyguard :) ”Fake or fortune” är en BBC-produktion där man utreder och gör detektivarbete huruvida tavlor är målade av de mästare som ägarna påstår/hoppas. Faktiskt väldigt spännande :)

 

Salesmayne

Panerai
En till engelsk produktion men med ett något annorlunda tema än Bodyguard :) ”Fake or fortune” är en BBC-produktion där man utreder och gör detektivarbete huruvida tavlor är målade av de mästare som ägarna påstår/hoppas. Faktiskt väldigt spännande :)



Älskar det! Har följt det i några år. Det är bara att söka på youtube om ni missat gamla säsonger.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Någon som sett ”krigare”? Om bra lite sugen ge den en chans, danskarna lyckades ju bra med pusher :D (nåväl inte alla kanske...)
 
Topp