• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Netflix >>>>>>>>>

När fan kommer senaste Brooklyn 99 ut!?

Ser 45 min tv varje vecka, och nu när inte arga snickaren går så är det denna fantastiska serie som gäller.
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Vad är aktuellt nu? Har betalt en hel månad utan att hitta nån het serie. Sett klart stranger things.

Såg iofs en grym doku om bilar igår men saknar en serie.
 

jwh

Omega
Vad är aktuellt nu? Har betalt en hel månad utan att hitta nån het serie. Sett klart stranger things.
Såg iofs en grym doku om bilar igår men saknar en serie.

Kan rekommendera "The end of the fucking world" Riktigt bra soundtrack och en väldigt annorlunda storyline, kanske inte för alla men jag diggade den.
 
  • Like
Reactions: Wi

Jockinho

Patek
2-Faktor
Om drogkarteller etc intresserar finns det mkt bra just nu. Både dokumentärer som serier. Såg nyss drogbaronerna som var helt ok, informativt utan att bli någon glorifiering av knarkbaronerna...
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
För mig är det fortsatt otroligt att Netflix inte skapar en premiumtjänst där de ökar på antalet (bra) filmer.
Skulle med lätthet betala 500 spänn i månaden om det fanns kvalitetsfilmer.
 

Geparden

Audemars
Får passa på att tipsa om Sense8 nu när andra säsongen kommit. Blev inte fast direkt men ge den några avsnitt så ska ni se att man sugs in.
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Ja det tog en jävla tid. Har inte Netflix längre pga just detta. Har ersatt Brooklyn 99 med Gold Rush på Discovery, varje tisdag klockan 21:00. Obligatoriskt tittande för samtliga!!
97588E15-8513-4FA7-8C26-73239E19098E.jpeg
 
Topp