Heritage
Basic
Absolut! För er som inte har Cmore finns alltid PiratbuktenKöpte mig ett konto på cmore och kollade på Gåsmamman. Bra för att vara svenskt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolut! För er som inte har Cmore finns alltid PiratbuktenKöpte mig ett konto på cmore och kollade på Gåsmamman. Bra för att vara svenskt!
Hoppas det gick bra, synd jag missa! Blev LOBad redan vid lunch. Nu sitter jag på Magnus Huss. Blir väl antabus igen nu@Gummo möt mig i solursparken, jag har några helrör. Slaktarn, jacke med kniven och hövdingen kommer också. Sen baxar vi en kärra och kör smashngrab på bolaget!
Sjukt bra!! Rekommenderas verkligenTack för tipsen om Making a Murderer! Det bästa jag sett på länge!
Halvvägs in i avsnitt 7 så inga spoilers tack!
Serien "Archer" kanske?Filmtips Netflix fort!
Ska kolla själv utan fru. Gillar action, mad Max, Star Wars, Downton Abbey och Marco Polo, typ.
Hunted, Shooter eller Killer Elite kanske om du vill se en actionrulleFilmtips Netflix fort!
Ska kolla själv utan fru. Gillar action, mad Max, Star Wars, Downton Abbey och Marco Polo, typ.
Kanske ännu bättre än Narcos, vad fn ska man se nu som kan toppa det?Har precis glott igenom alla tio avsnitt av Making a murderer, man blir man mörkrädd!
Man får hoppas Säsong 2 blir lika bra!Kanske ännu bättre än Narcos, vad fn ska man se nu som kan toppa det?
Absolut.Man får hoppas Säsong 2 blir lika bra!
Haha va fan! Min mormor heter Pirjo!! Är jag släkt med dig eller rallar-Lasse är således frågan...Nä, pirjo det jävla fnasket drog med rallar-Lasse.
Fan, har jag slangat din mormor? @Gummo också?Haha va fan! Min mormor heter Pirjo!! Är jag släkt med dig eller rallar-Lasse är således frågan...
Åh fan var det @virrooo s mormor. Var det när vi fick dra rutan och "sova över" i @eriksson850 s Saab? Minns inte riktigt.Fan, har jag slangat din mormor? @Gummo också?
Åh fan var det @virrooo s mormor. Var det när vi fick dra rutan och "sova över" i @eriksson850 s Saab? Minns inte riktigt.
Vafan öppna du inte för när vi knacka på hemma hos dig med Pirjo för då?!? Skyll dig själv och öppna nästa gång det är "fest"...Jäkla vandaler! Ge tusan i min Saab!
Jobbat hela eftermiddagen med att tejpa och laga.
![]()
Jag hade ju Lillemor och Susanne på besök, då kan man ju inte släppa in vilket drägg som helst.Vafan öppna du inte för när vi knacka på hemma hos dig med Pirjo för då?!? Skyll dig själv och öppna nästa gång det är "fest"...
Asså @virrooo e inte min, jag klev ju på i baksätet så att säga. Och i baksätet for realz... Sorry @eriksson850 om jag fläckade ner din klädsel...Åh fan var det @virrooo s mormor. Var det när vi fick dra rutan och "sova över" i @eriksson850 s Saab? Minns inte riktigt.
Den enda klädsel som är fläckig just nu är Pirjos... Jag sover i fostertällning i duschen ikväll...Asså @virrooo e inte min, jag klev ju på i baksätet så att säga. Och i baksätet for realz... Sorry @eriksson850 om jag fläckade ner din klädsel...
Släpp ångesten. Kör en speedball rätt in i ballen och kliv på ba. @eriksson850 har några talanger i stallet...Den enda klädsel som är fläckig just nu är Pirjos... Jag sover i fostertällning i duschen ikväll...
Normalläge med andra ord! @eriksson850 har man ju åkt tandemcykel med ett par gånger så att säga, jävla fin kille det där! Cykla ut till låååångholmen i skymningsljuset, sen börjar den riktiga åkturen.Släpp ångesten. Kör en speedball rätt in i ballen och kliv på ba. @eriksson850 har några talanger i stallet...
Släpp ångesten. Kör en speedball rätt in i ballen och kliv på ba. @eriksson850 har några talanger i stallet...
Riktiga alkobrallor av klass är vad ni är, bra snubbar helt enkelt!Normalläge med andra ord! @eriksson850 har man ju åkt tandemcykel med ett par gånger så att säga, jävla fin kille det där! Cykla ut till låååångholmen i skymningsljuset, sen börjar den riktiga åkturen.
Nu har man att göra i helgen...
House of cards är ju helt störtskön! Ska snart börja med senaste säsongen.
Haha! Been there, done that! Nu får du vänta ett år igen.Sitter och väntar på 2017 och säsong 5. Plöjde 4:an så gott som non-stop![]()