Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
dubbelpipigt Rolex , så man har koll på både svensk och finsk tid samtidigtHaha visst skymtar man ett rolexspänne även på höger arm?
Hahaha, det sitter i ditt huvud...Ser lite liten ut?
Kunde inte låta bliHahaha, det sitter i ditt huvud...
Det där ser ut som ett ämne för Klocksnack Explorers Club
I sitt rätta element. Dagstur i Schweiziska alperna.
Fint! Ser flong ny ut. Inte ens en swirly kanske?
En sådan justering borde göras kostnadsfritt på garantin va?Nu är min inlämnad på Nymans för ruckning. Den gick +4 varje dag och ville ha mer vad Rolex lovar. Den är från 2018 så tycker den borde ligga närmare rolexcosc
Helt rätt! Bra att du stod på digJag hade liknande problemen med min Explorer II, den gick +4. Fick dock övertala kvinnan på Krons om att det är +/- 2 sek / dygn som gäller. Nu går den +0.5 men den fick åka ner till Rolex för översyn och tog ca 4 veckor.
Fint! Ser flong ny ut. Inte ens en swirly kanske?
Bra! GrattisEfter att ha blivit inspirerad av denna tråd var jag också tvungen att skaffa en Explorer! Mycket nöjd än så länge
TackBra! Grattis
Efter att ha blivit inspirerad av denna tråd var jag också tvungen att skaffa en Explorer! Mycket nöjd än så länge
Grattis!Efter att ha blivit inspirerad av denna tråd var jag också tvungen att skaffa en Explorer! Mycket nöjd än så länge
Detta är nytt för mig. Ska ha i åtanke inför nästa äventyr!Det där ser ut som ett ämne för Klocksnack Explorers Club
TackGrattis!
TackStort grattis! Riktigt bra
Gratulerar! Ny från AD?Efter att ha blivit inspirerad av denna tråd var jag också tvungen att skaffa en Explorer! Mycket nöjd än så länge
Tack! Ja, ny från ADGratulerar! Ny från AD?