Vilken entré,hatten av!6150 Explorer for weekenden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken entré,hatten av!6150 Explorer for weekenden
Huvudvärk deluxe efter detMin arbetsplats i em/kväll... Stor Världens barnkonsert med 200 barn o ungdomar på scen.
Naj det det gick bra!Huvudvärk deluxe efter det
Mycket vackert att se. Grattis till en härlig och fin klocka!Äntligen landade den! Så otroligt nöjd. Tacksam för all information i den här tråden!
Grattis till en fin klockaÄntligen landade den! Så otroligt nöjd. Tacksam för all information i den här tråden!
Tack! Jag är supernöjd. Har man suktat efter en klocka i över två år är det en go känsla att få hem ett fint exGrattis till en fin klocka
Så ska det se ut! Grattis!Äntligen landade den! Så otroligt nöjd. Tacksam för all information i den här tråden!
Fint ex, grattis!Äntligen landade den! Så otroligt nöjd. Tacksam för all information i den här tråden!
Takk!Vilken entré,hatten av!
Vakkert!Idag är det ju den 10/16
Säg till när det är dags att sälja!Hallå igen i tråden, Utforskare!
Femte gången gillt med 214270 MKII. Den här gången kommer vi hålla ihop för resten av livet...
Noterat!Säg till när det är dags att sälja!
nu igen ... GrattisHallå igen i tråden, Utforskare!
Femte gången gillt med 214270 MKII. Den här gången kommer vi hålla ihop för resten av livet...
Jag är egentligen aldrig utan Expy. Jag är mellan...nu igen ... Grattis
Haha klockrent!Jag är egentligen aldrig utan Expy. Jag är mellan...
Jag håller med på alla punkter. Min Explorer följer med på allt och gör så bekymmersfritt!Härligt fin och ett galet bra ur som passar till allt. Min är en daglig "beater" som får en del stryk, speciellt den polerade glasringen är en repmagnet. Men en Explorer är väl till för att användas
Välkommen tillbaka! Du hör hemma i den här tråden.Hallå igen i tråden, Utforskare!
Tack för de fina orden! Ibland behöver man höra det självklara från någon annan än sig själv.Välkommen tillbaka! Du hör hemma i den här tråden.
Jag förstår precis, klockbroder!Tack för de fina orden! Ibland behöver man höra det självklara från någon annan än sig själv.
Får jag vara er halvbror med en 16570?Jag förstår precis, klockbroder!