Självklart!Får jag vara er halvbror med en 16570?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Självklart!Får jag vara er halvbror med en 16570?
Riktigt bra! Både klockorna och bilderna.
Jävlar vad fin tavla.6150 igen idag. Den allra första Explorer, men så mycket av designen finns kvar i de nyare modellerna. Nu behöver jag bara en 14270
Vilken cliff hanger-bild..
Läckert! Måste erkänna att Explorer växer på mig, sisådär 11 år senare från jag började nörderiet.Lägger den här, här också
Ha en mysig fredag explorervänner <3
Två möjligheter.. nåt lurt eller så är köparen väldigt glad.https://www.tradera.com/item/190120/370808099/rolex-explorer-39mm
Vad tror ni, pris för bra för att vara sant?
Jag som köpte den men börjar ju bli väldigt skeptisk, känns på tok för billig och säljaren accepterar endast betalning via banköverföring. Vad göra?Två möjligheter.. nåt lurt eller så är köparen väldigt glad.
Stämmer säljarens uppgifter (reggat telnr, namn med bankkonto, adress osv) från säljaren och är säker på att klockan finns hos honom?Jag som köpte den men börjar ju bli väldigt skeptisk, känns på tok för billig och säljaren accepterar endast betalning via banköverföring. Vad göra?
Inget telefonnummer reggat. E-postadressen som är reggad är en @swedbank.se adress med personens för- och efternamn. Samma namn finns skrivit på registrerad adress samt är det namn som står vid kontoinnehavare nedanför clearing och kontonummer.Stämmer säljarens uppgifter (reggat telnr, namn med bankkonto, adress osv) från säljaren och är säker på att klockan finns hos honom?