Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken pangbild, laddat lumen hårt och sedan fotat i en låda eller är det någon sorts filter?
Tack! Fuskade med UV-lampa och lite redigeringVilken pangbild, laddat lumen hårt och sedan fotat i en låda eller är det någon sorts filter?
Stort grattis!Nu vart det även min tur att gå med i gruppen helt galet nöjd! Sitter som ett smäck på armen
Ser riktigt bra utFick idag mitt Everestgummi som jag köpte av Diskaren. Ska köra på det kommande månad och utvärdera det hela. Mantrat att Explorer måste bäras på länk kanske får sig en törn, bekvämt så in i bomben är det. Ganska snyggt också om jag får säga det själv.
Gillar kortisen!Många mk2 här ser jag
Och i helguld!Gillar kortisen!
Men om jag fick bestämma hade den perfekta moderna expon haft 369 i vitguld tsm med mk2-visarna. Får jag vara petig hade den också varit på 37,5mm
Just det, detta är väl 2021 Rainbow Explorer?Varför inte liksom.
Nu är jag såld, gimmie gimmieVarför inte liksom.
Kanske dags för nytt brev där vi ber Rolex göra två stycken Limited editions i gulguldOch i helguld!
Har ännu inte fått svar på det första. Konstigt!Kanske dags för nytt brev där vi ber Rolex göra två stycken Limited editions i gulguld
Hi rolex, its dishwasher again. This time I undrar if you guys could help me and my bro out with två explorers in Guld plz
Grym!Varför inte liksom.
Grattis!Dagens köp från 2002.
Tackar! Blev rätt okrispig bild ser jag nu på datorn, men men ljuset är som det är. Nytt försök någon annan dagGrattis!
Grattis och välkommen @ANPA och hejdå @Scaramanga!Verkar vara många nya som kliver in i tråden idag och jag gör det samma
TackarGrattis och välkommen @ANPA och hejdå @Scaramanga!