S
Staafen
Guest
Vad skönt!Du slipper att se dem![]()
![Face with tears of joy :joy: 😂](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f602.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad skönt!Du slipper att se dem![]()
Denna funktion räddade KS för mig när stämningen blev alldeles för trist.Jag tycker att det kan vara lite intressant även om jag som de flesta har mina klockor för att jag gillar dem och inte pga värdet.
Lite OT nu men om man ignorerar en person på KS, slipper man då se den personens inlägg eller är det bara att denne inte kan kontakta en?![]()
Hahahah, varför har jag inte sett denna funktion tidigare??Vad skönt!![]()
Är det så jobbigt att bli synad på sitt skitsnack?Jag tycker att det kan vara lite intressant även om jag som de flesta har mina klockor för att jag gillar dem och inte pga värdet.
Lite OT nu men om man ignorerar en person på KS, slipper man då se den personens inlägg eller är det bara att denne inte kan kontakta en?![]()
Jag hänger oftast i trådar rörande specifika modeller för att jag faktiskt äger en. Att modellen kommer förändras i år är ju ganska troligt och något jag tycker är spännande, så känner säkert fler med mig? Priserna kan gå upp eller ner, jag kommer inte sälja.Är det så jobbigt att bli synad på sitt skitsnack?
Sitta och skriva att "modellen lär förändras i år och priserna kommer påverkas positivt" samtidigt som man själv äger modellen.![]()
Självklart får man det men det är väl mer sättet det görs på som jag reagerar över.Tycker ni är lite väl hårda nu @Staafen och co. Man måste väl få ifrågasätta ett påstående (på ett diskussionforum?) utan att det ska bli ett jäkla liv. Eller är det bättre om det bara postas samma bilder på 214270 varje dag?
Fattar men känns lite som en överreaktion. Lite som att ni tycker det är kul att hacka på @vaniljglass . Blir lite översittarattityd när ni håller på så tycker jag. Mina två centsSjälvklart får man det men det är väl mer sättet det görs på som jag reagerar över.
Det är absolut inte meningen att det ska uppfattas så.Fattar men känns lite som en överreaktion. Lite som att ni tycker det är kul att hacka på @vaniljglass . Blir lite översittarattityd när ni håller på så tycker jag. Mina två cents![]()
Det är väl mer att vissa använder en viss attityd i alla sina inlägg och då blir man ibland lite less på det, ingen som vill vara någon typ av översittare!Fattar men känns lite som en överreaktion. Lite som att ni tycker det är kul att hacka på @vaniljglass . Blir lite översittarattityd när ni håller på så tycker jag. Mina två cents![]()
Ja det är lätt, men de kommer snabbt tillbaka så är lite värtNu satt man ju lite i skiten. Flera ute till försäljningen och så har man lovat sig själv att vänta. De flesta ser dock ut att ha rätt mycket hairlines - lätt att polera?
Nog en av de mest repkänsliga klockor jag ägt märkligt nog. Glasringen blir repig av att man tar av plasten typNu satt man ju lite i skiten. Flera ute till försäljningen och så har man lovat sig själv att vänta. De flesta ser dock ut att ha rätt mycket hairlines - lätt att polera?
Visst är det så, oundvikligt att komma ifrån hairlines på en klocka som används. Speciellt om den har polerade ytor. Repor/dings är en annan sak såklart.Nog en av de mest repkänsliga klockor jag ägt märkligt nog. Glasringen blir repig av att man tar av plasten typ
Men det ser generellt värre ut på bild än hur det upplevs vid användning imo. Lite hairlines klär den här modellen tycker jag.
Tillägg: för den som är sugen tycker jag man ska passa på. Det är en otroligt potent klocka och börjar kännas prisvärd relativt alla andra moderna sportrolex. Jag hade inte sålt om det inte var så att jag stod på listan för en ny och vill testa lite annat innan den anländer.Nu satt man ju lite i skiten. Flera ute till försäljningen och så har man lovat sig själv att vänta. De flesta ser dock ut att ha rätt mycket hairlines - lätt att polera?
Antagligen väldigt sant och förstår dig. Får gå tillbaka till kammaren och fundera om det är den eller suben jag vill införskaffa till min 30årsdag/förlovning etc.Tillägg: för den som är sugen tycker jag man ska passa på. Det är en otroligt potent klocka och börjar kännas prisvärd relativt alla andra moderna sportrolex. Jag hade inte sålt om det inte var så att jag stod på listan för en ny och vill testa lite annat innan den anländer.
Jag tror att du kommer bli nöjd oavsett vilken av de två du väljer, båda är ju riktigt trevliga.Antagligen väldigt sant och förstår dig. Får gå tillbaka till kammaren och fundera om det är den eller suben jag vill införskaffa till min 30årsdag/förlovning etc.
Jag tror att du kommer bli nöjd oavsett vilken av de två du väljer, båda är ju riktigt trevliga.![]()
Bra valg!Nä jag kunde inte låta bli så jag hoppade på tåget jag också. Vilken otroligt bra storlek, bekvämaste Rolexen jag haft tror jag, de små måttändringarna mot exempelvis Sub gör verkligen stor skillnad på handleden.
![]()
Vad roligt, stort grattis!Nä jag kunde inte låta bli så jag hoppade på tåget jag också. Vilken otroligt bra storlek, bekvämaste Rolexen jag haft tror jag, de små måttändringarna mot exempelvis Sub gör verkligen stor skillnad på handleden.
![]()
Välkommen i klubbenNä jag kunde inte låta bli så jag hoppade på tåget jag också. Vilken otroligt bra storlek, bekvämaste Rolexen jag haft tror jag, de små måttändringarna mot exempelvis Sub gör verkligen stor skillnad på handleden.
![]()
Sitter bra!Nä jag kunde inte låta bli så jag hoppade på tåget jag också. Vilken otroligt bra storlek, bekvämaste Rolexen jag haft tror jag, de små måttändringarna mot exempelvis Sub gör verkligen stor skillnad på handleden.
![]()
+1 ,riktigt behaglig på handledenNä jag kunde inte låta bli så jag hoppade på tåget jag också. Vilken otroligt bra storlek, bekvämaste Rolexen jag haft tror jag, de små måttändringarna mot exempelvis Sub gör verkligen stor skillnad på handleden.
![]()
Dunderklocka! Stort grattisNä jag kunde inte låta bli så jag hoppade på tåget jag också. Vilken otroligt bra storlek, bekvämaste Rolexen jag haft tror jag, de små måttändringarna mot exempelvis Sub gör verkligen stor skillnad på handleden.
![]()
Tack! Är otroligt nöjd, snacka om att size does matterDunderklocka! Stort grattis![]()