S
Staafen
Guest
Jag tror att de använder Tudor för att ta ut svängarna lite.Tudor är ju fortfarande en del av Rolex. Chansen finns ju att man låter Tudor testa marknaden först.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror att de använder Tudor för att ta ut svängarna lite.Tudor är ju fortfarande en del av Rolex. Chansen finns ju att man låter Tudor testa marknaden först.
Men hur är det egentligen? Har hört att mysteriet om "den vita" explorer'n skulle vara fake o att det aldrig funnits. Eller är det bekräftat?Inte omöjligt att dom väcker liv i den vita.
Nu när du säger det, finns inte längre en vit OP så varför inte en vit explorerJu mer jag tänker på det desto mer tror jag att det blir en vit Exp1 2021. Självklart även en uppdatering av den svarta med.
Exakt! Dessutom har ju 16570 och 216570 Polar blivit mycket mer populära.Nu när du säger det, finns inte längre en vit OP så varför inte en vit explorer
Det är som du säger, olika åsikter. Svårt att veta vad man ska tro. Jag vill tro att det stämmer att 6610 kom som vit och att det nu blir en ny Explorer med vit tavla. Vore oerhört snyggtMen hur är det egentligen? Har hört att mysteriet om "den vita" explorer'n skulle vara fake o att det aldrig funnits. Eller är det bekräftat?
Är väl äntligen som myten om vit-tavlad gmt master samt GMT-blueberry (blå 24h-ring), mysterier som antagligen aldrig kommer bli lösta, typ klockvärldens Palme-mordetDet är som du säger, olika åsikter. Svårt att veta vad man ska tro. Jag vill tro att det stämmer att 6610 kom som vit och att det nu blir en ny Explorer med vit tavla. Vore oerhört snyggt
Kan man inte ringa till Rolex och fråga? De brukar ju vara öppna med info och ha bra svar på allt.Det är som du säger, olika åsikter. Svårt att veta vad man ska tro. Jag vill tro att det stämmer att 6610 kom som vit och att det nu blir en ny Explorer med vit tavla. Vore oerhört snyggt
När man har de på linjen kan man fråga om rabatt på stål-daytona med nästa-dags hemleverans!Kan man inte ringa till Rolex och fråga? De brukar ju vara öppna med info och ha bra svar på allt.
Jag tar och skriver till Rolex, återkommer med svarÄr väl äntligen som myten om vit-tavlad gmt master samt GMT-blueberry (blå 24h-ring), mysterier som antagligen aldrig kommer bli lösta, typ klockvärldens Palme-mordet
Det vore sjukt kul om du faktiskt gjorde det och fick svar!Jag tar och skriver till Rolex, återkommer med svar
HahahahahaDet vore sjukt kul om du faktiskt gjorde det och fick svar!
"Dear Rolex, how is it egentligen with the white dial Explorer, is it a myth or not? Will it forever be a mystery as the Palme mord?
Best regards
KS Explorer 1 fan boys"
När blev 216570 populära?Exakt! Dessutom har ju 16570 och 216570 Polar blivit mycket mer populära.
Haha nej det är ju sant! Upplever dock att Polar är mer populär än svart även på den.När blev 216570 populära?
Min selges kun for at jeg snart får min nye og blir litt mye med to 214270Såg att det kom ut ytterligare en på annons. Intressant att "så många" väljer att sälja just nu, modellen lär ju ändras i år och priserna kommer påverkas positivt. Det är iaf vad jag tror.
Men det är klart, måste/vill man sälja så kvittar det!
Avslutad - Rolex Explorer 214270 MK2
Säljes fullset Rolex Explorer 214270 MK2 uttagen hos Rob Engström 2016-09-06. Ruckad och kontrollerad hos Rob Engström 2020-12-28. Klockan är i överlag gott skick men den är använd regelbundet så det finns förstås hairlines, swirls och några märken här och där,. Endast F2F i Stockholmsområdet...klocksnack.se
Men nu får du väl ändå ge dig?Såg att det kom ut ytterligare en på annons. Intressant att "så många" väljer att sälja just nu, modellen lär ju ändras i år och priserna kommer påverkas positivt. Det är iaf vad jag tror.
Men det är klart, måste/vill man sälja så kvittar det!
Avslutad - Rolex Explorer 214270 MK2
Säljes fullset Rolex Explorer 214270 MK2 uttagen hos Rob Engström 2016-09-06. Ruckad och kontrollerad hos Rob Engström 2020-12-28. Klockan är i överlag gott skick men den är använd regelbundet så det finns förstås hairlines, swirls och några märken här och där,. Endast F2F i Stockholmsområdet...klocksnack.se
Skarp analysFast det är väl ändå intressant att analysera marknaden. Jag har också noterat att det kommit ut många Explorer 1 på sistone.
Nei, men man måste köpa snabbt (gjerne til overpris) om en youtuber sier at värdet kommer gå opp og paniksälja når en annen youtube sier at den kommer gå ned noen uker senere.Men nu får du väl ändå ge dig?
Man säljer väl för att man vill sälja, knappast så att man behåller för att Staafen på Klocksnack minsann tror att värdet kommer gå upp i år.
Men kollar man förste 6-7 mnd av 2020 så såldes ganske få og kan jo väre så at en del selger nå når de ser at prisene har gått opp en hel del. Er vel også ganske vanlig at folk er i större behov av penger rundt årsskiftetFast det är väl ändå intressant att analysera marknaden. Jag har också noterat att det kommit ut många Explorer 1 på sistone.
Jag tycker att det kan vara lite intressant även om jag som de flesta har mina klockor för att jag gillar dem och inte pga värdet.Fast det är väl ändå intressant att analysera marknaden. Jag har också noterat att det kommit ut många Explorer 1 på sistone.
Du slipper att se demJag tycker att det kan vara lite intressant även om jag som de flesta har mina klockor för att jag gillar dem och inte pga värdet.
Lite OT nu men om man ignorerar en person på KS, slipper man då se den personens inlägg eller är det bara att denne inte kan kontakta en?