Harry Palmer
Silver
Ännu inte såld.Några timmar sedan.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ännu inte såld.Några timmar sedan.
![]()
Huh?Ännu inte såld.Ångrat dig?
Skrev du inte nått om att en försäljning var på gång?
Aha just det. Det är nog inte aktuellt på ett tag.Skrev du inte nått om att en försäljning var på gång?
Gör det! Gör det! Gör det!Fanken nu börjar jag bli sugen på att skaffa mig en Explorer 114270, har vart inne på aqua terra hela tiden men nu är jag osäker helt plötsligt..
Jag må ju säga att aqua terran är vackrare med sin tavla, men explorern känns anningen mer allround plus att den lär funka lika bra idag som om 30 år.Gör det! Gör det! Gör det!
Du kommer inte sluta tänka på Explorern ifall du köper en Aqua terra. Jag har själv gjort den resan!
Jo den har fina tavlor. Men jag måste säga att helhetsintrycket finnishen och känslan är mycket större med Explorern. Den sitter dessutom sjukt mycket skönare än vad Aqua terran gjorde, och då har jag ändå 39mm varianten.Jag må ju säga att aqua terran är vackrare med sin tavla, men explorern känns anningen mer allround plus att den lär funka lika bra idag som om 30 år.
Låter lovande! Gillar även microjustering på rolex som aqua terra saknar!Jo den har fina tavlor. Men jag måste säga att helhetsintrycket finnishen och känslan är mycket större med Explorern. Den sitter dessutom sjukt mycket skönare än vad Aqua terran gjorde, och då har jag ändå 39mm varianten.
Saken är avgjord tycker jag...Fanken nu börjar jag bli sugen på att skaffa mig en Explorer 114270, har vart inne på aqua terra hela tiden men nu är jag osäker helt plötsligt..
OP 114300! Finns en fin i Köp & Sälj.Aaargh...jag kan inte bestämma mig om jag ska köpa en explorer 1 eller en OP39 114300. Förmodligen svårt för er i denna tråden att vara opartiska![]()
Mycket nöjd med denna dubbel! Det är något som kanske behöver kompletteras i framtiden, dock inte inom en snar. Men absolut en dykare skulle sitta fint!Väldigt bra duo! Jag hade kompletterat med en dykare på sikt, kanske en IWC 3536 med målade index? Faktum är att jag kanske gör just det.
Med ditt nickname så är det ju omöjligt att bära något annat!Tillbaka på armen efter en service hos Nymans och redo för nya tag.
![]()
Jag har torskat dit rejält på denna klocka, nån gång i livet måste jag äga en!Saken är avgjord tycker jag...
![]()
Det tycker jag absolutJag har torskat dit rejält på denna klocka, nån gång i livet måste jag äga en!
Det är ett MÅSTE!Jag har torskat dit rejält på denna klocka, nån gång i livet måste jag äga en!
Läcker på Nato är den också!Frugan skriver ut en tvåsidig inköpslista av bok- och vägghyllor på Ikea... Ikeaparkering med släp när det inte finns ens en singelplats är kanske det närmaste "dödszonen" jag kommer. Hellre köa under Hillarys step än trängas i hylla 10:11 när ALLA ska ha vitrindörr Ekeby samtidigt.
![]()
Jag var väldigt nära att klicka hem ett RubberB häromkvällen. Hade lyckats välja färg, rationalisera priset osv men sen tog det stopp när de skulle ha 30Eur i frakt. Kunde inte undertrycka min snåljåp längre.Är det någon som kör Rubber B eller everest på sin explorer? (Har inte matat igenom hela tråden) om ni har bilder får ni gärna slänga upp!
30 euro?! Ett rån!Jag var väldigt nära att klicka hem ett RubberB häromkvällen. Hade lyckats välja färg, rationalisera priset osv men sen tog det stopp när de skulle ha 30Eur i frakt. Kunde inte undertrycka min snåljåp längre.
Hoppas också på livebilder!
30 euro?! Ett rån!
Jag har betalt mindre när jag beställt hela cyklar från kontinenten. Det är förstås det det kostar för dem med deras volym och den speditör de valt. Men för mig hoppade totalen upp över en redan rejält stretchad gräns.30 euro?! Ett rån!
What a beauty!Min 14270.![]()
Helt otroligt. Måste gå att skicka betydligt billigare. Japp du får leta vidare..Jag har betalt mindre när jag beställt hela cyklar från kontinenten. Det är förstås det det kostar för dem med deras volym och den speditör de valt. Men för mig hoppade totalen upp över en redan rejält stretchad gräns.
Får kolla Nymans vid tillfälle. Ett Everest-alligator med ändlänk skulle annars vara coolt!